//
کدخبر: ۳۱۳۷۶۶ //
مدیر اینتر تایید کرد؛

پیام اریکسن به اینتری‌ها از بیمارستان

کریستین اریکسن، بازیکن اینتر و تیم ملی دانمارک، پس از ایست قلبی که دیروز در مسابقه دانمارک برابر فنلاند در زمین بازی داشت، اکنون شرایط پایداری دارد.

پیام اریکسن به اینتری‌ها از بیمارستان
به گزارش فرتاک نیوز،

 جوزپه ماروتا، مدیر اینتر، می گوید که کریستین اریکسن پس از حمله قلبی که در زمین بازی تجربه کرد، به گروه چتی که با اینتری ها دارد پیامی فرستاده است.

اریکسن در نخستین مسابقه دانمارک در گروه B رقابت های یورو 2020 برابر فنلاند، در اواخر نیمه اول بازی دچار حمله قلبی شد و گروه پزشکی پیش از اعزام این بازیکن به بیمارستان دقایقی طولانی و ترسناک در زمین مشغول احیای این ستاره جهان فوتبال بودند و مسابقه نیز نزدیک به دو ساعت پیش از آنکه از پایدار بودن وضعیت اریکسن اطمینان حاصل شود، متوقف شده بود.

یوفا و اتحادیه فوتبال دانمارک متعاقبا اعلام کردند که هافبک تهاجمی نراتزوری در وضعیت پایداری قرار دارد، روملو لوکاکو، هم‌تیمی بلژیکی اریکسن در اینتر، نیز پس از گلزنی در پیروزی 3-0 بلژیک مقابل روسیه، شادی پس از گل خود را به اریکسن اختصاص داد.

ماروتا گفت: "بازیکنان خیلی به هم نزدیک هستند و پس از دیدن تصاویر ما همگی بلافاصله با هم تماس گرفتیم.

ما نمی‌خواستیم بی ملاحظه باشیم و پس از اینکه از حال او اطمینان حاصل کردیم، تلاش کردیم مزاحم دوران نقاهت و بهبودی او نشویم.

تنها می توانم بگویم که 10 دقیقه پیش خود اریکسن پیامی در گروه چت داخلی ما فرستاد که پیوند و نزدیکی که بین بازیکنان هست را تایید کرد."

مدیر اینتر همچنین این ایده را که اریکسن به خاطر ابتلا به کرونا دچار چنین حادثه ناگواری شد را رد کرد و گفت که او و اینتر اجازه ندارند جزئیات بیشتری را درباره شرایط اریکسن فاش کنند مگر اینکه ابتدا تیم پزشکی دانمارک این کار را انجام دهد.

ماروتا افزود: "او مبتلا به کوید-19 نشده بود و واکسن هم نزده بود. در این لحطه اریکسن تحت مراقبت تیم پزشکی دانمارک است.

درستش این است که آنها این اطلاعات را منتشر کنند، اما من می توانم بگویم که تیم پزشکی اینتر نیز از ابتدا با آنها در ارتباط بودند."

اریکسن در ماه ژانویه در آستانه جدایی از اینتر بود، اما پس از تغییر تاکتیکی پستش، تبدیل به یکی از بازیکنان کلیدی اینتر در کسب عنوان قهرمانی در سری A شد.

ماروتا اضافه کرد: "او در ابتدا برای اجا افتادن و سازگار شدن کمی به مشکل خورد، سپس آنتونیو کونته بسیار خوب با او کار کرد. ما می خواهیم مدت زیادی حسابی با هم باشیم و با او همکاری کنیم و امیدواریم که بتواند مشکلات سلامتی خود را حل کند."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۳۷۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان