//
کدخبر: ۲۹۳۵۵۴ //

اولین خرید بزرگ PSG قطعی شد؟

کریستن اریکسن احتمالا به زودی با پاری سن ژرمن به توافق خواهد رسید.

اولین خرید بزرگ PSG قطعی شد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق و آرژانتینی تاتنهام در آستانه توافق با پاری سن ژرمن برای هدایت این تیم است و حالا شایعات انتقال کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی اینتر به پاریس مطرح شده است. این بازیکن 255 بازی طی شش فصل دوران مربیگری پوچه در اسپرز انجام داد و یکی از ارکان مهم موفقیت های این سرمربی آرژانتینی لقب گرفته بود.

کریستن اریکسن در طی این یک سال حضور در اینتر تبدیل به مهره قابل اعتماد آنتونیو کونته نشده و اخبار زیادی در مورد جدایی او وجود دارد. پپ ماروتا، مدیر ورزشی نراتزوری چندی قبل مدعی شد مشکلی در مورد جدایی کریستن اریکسن وجود ندارد و او احتمالا در ژانویه این تیم را ترک خواهد کرد. همچنین اینتر به لئاندرو پاردس، هافبک جندگنده پاری سن ژرمن علاقمند است و در اوایل ماه جاری اخباری مبنی بر معامله احتمالی مبادله بین این دو بازیکن شنیده شده بود.

 

پوچتینو رابطه بسیار خوبی با کریستن اریکسن دارد و این هافبک 28 ساله و طراح می تواند در پاریس دوباره احیا شود. البته قطعی شدن این شایعات در ابتدا به توافق نهایی پی تس جی با پوچتینو دارد. البته در ساعات اخیر و بعد از اخراج توماس توخل، شایعات حضور پوچه در فرانسه شدت گرفته و به نظر می رسد توافق بین طرفین حاصل شده است.

 
برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۳۵۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان