//
کدخبر: ۲۹۴۱۶۱ //

رقابت پاری سن ژرمن و آرسنال برای جذب هافبک اینتر

بر اساس ادعای گاتزتا دلو اسپورت باشگاه آرسنال به شدت شرایط جذب کریستین اریکسن را بررسی می‌کند.

رقابت پاری سن ژرمن و آرسنال برای جذب هافبک اینتر

در نقل و انتقالات زمستانی گذشته بود که کریستین اریکسن بعد از گذراندن چند فصل فوق‌العاده در تاتنهام، از این تیم انگلیسی جدا شد و به اینتر پیوست تا چالش جدید خود را زیر نظر آنتونیو کونته و در فوتبال ایتالیا تجربه کند.

به گزارش فرتاک نیوز، با این حال اوضاع برای هافبک دانمارکی در اینتر اصلاً مطابق انتظار پیش نرفته و او در چند ماه اخیر به یک نیمکت نشین محض در نراتزوری تبدیل شد؛ در نهایت چند روز پیش باشگاه اینتر به شکل رسمی اعلام کرد که این بازیکن در لیست فروش قرار گرفته و می تواند در ژانویه نراتروری را ترک کند.

در روزهای اخیر بحث درباره آینده کریستین اریکسن به شکل داغی دنبال شده است و گفته می‌شود در صورت روی کار آمدن مائوریسیو پوچتینو روی نیمکت پاری سن ژرمن، این تیم فرانسوی محتمل ترین گزینه برای او خواهد بود. در همین ارتباط گاتزتا دلو اسپورت گزارشی را در رابطه با هافبک دانمارکی منتشر کرده و مدعی شده که باشگاه آرسنال به شدت شرایط جذب اریکسن را بررسی می‌کند.

در این گزارش ادعا شده که توپچی‌ها از زمان جدایی اریکسن از تاتنهام در زمستان گذشته خواهان جذب او بوده اند و میکل آرتتا برای تقویت تیمش روی جذب این بازیکن اصرار دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۴۱۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان