//
کدخبر: ۳۱۳۰۳ //

اظهارات جنجالی ستاره استقلال در محفل خصوصی؛ لژیونر می‌شوم تا کی‌روش مرا ببیند

کاوه رضایی یکی از بازیکنانی است که از حضور در استقلال کاملا راضی است اما اینکه در این به تیم ملی دعوت شود حسابی ناراحتش کرده است.

اظهارات جنجالی ستاره استقلال در محفل خصوصی؛ لژیونر می‌شوم تا کی‌روش مرا ببیند
به گزارش فرتاک نیوز،

 کاوه رضایی در این فصل نمایش فوق العاده ای در ترکیب استقلال داشته است و در اوج جوانی محبوبیت زیادی بین هواداران استقلال بدست آورده است ولی هرگز حتی یک بار هم به تیم ملی دعوت نشده است.

گفته می شود کی روش به دلیل قول خارج از چارچوب منصوریان به کاوه ، وی را به تیم ملی دعوت نمی کند . این در حالی است که کاوه در زمانی که ذوب آهن بود همواره به تیم ملی دعوت می شد و کی روش هم از وی راضی به نظر می رسید .

اخیرا کاوه رضایی در یک جمع خصوصی گفته است: من از حضور در استقلال کاملا راضی هستم و از ارتباط خوب با هواداران تیم لذت می برم اما این که به تیم ملی دعوت نمی شوم من را حسابی به هم ریخته است. من به کی روش اعتقاد دارم و برای نظر وی احترام قائلم . در این فصل هرچی تلاش کرده ام نتوانسته ام به پیراهن تیم ملی برسم و این برای من خیلی ناراحت کننده است.

او در پایان هم عنوان کرده است: دوست دارم برای تغییر نظر کی روش و جلب اعتماد وی ، تمرینات بیشتری داشته باشم و هر کار فنی که باعث پیشرفتم می شود را انجام دهم . حتی اگر نیاز به تغییر تیم یا مربی که بتواند تاثیر بیشتری در بازی من داشته باشد را احساس کنم حتما ان را انجام خواهم داد .  

شاید لژیونر شدنم و تجربه جدید با یک مربی خارجی مرا در استانه جام جهانی به تیم ملی و تفکرات کی روش نزدیکتر کند .

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۳۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان