//
کدخبر: ۳۱۲۴۶۹ //

فخرالدینی: اختلاف زیادی با تیم‌های بالای جدول نداریم؛ تراکتور بهتر از این هم می‌شود

مدافع – هافبک تیم فوتبال تراکتور ضمن بیان اینکه تیمش اختلاف زیادی با تیم‌های بالای جدول ندارد، گفت: مطمئناً تراکتور شانسِ کسب سهمیه آسیا را دارد.

فخرالدینی: اختلاف زیادی با تیم‌های بالای جدول نداریم؛ تراکتور بهتر از این هم می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

میلاد فخرالدینی درباره شرایط تیم، اظهار داشت: در دربی یک برد خیلی خوب داشتیم و خدا را شکر توانستیم این بازی حساس را با موفقیت پشت سر بگذاریم. دربی همیشه شرایط خاص خودش را دارد، اما با پیروزی در این بازی، توانستیم با روحیه بالا به تعطیلات برویم. برد مقابل ماشین‌سازی در ادامه مسابقات کمک زیادی به تراکتور خواهد کرد و ان‌شاءالله به این روند ادامه بدهیم. 

وی با بیان اینکه بازیکنان تراکتور دیدارهای فشرده‌ای را پشت سر گذاشته‌اند، یادآور شد: در حال حاضر تنها چیزی که تیم ما به آن نیاز داشت، استراحت بود که کادر فنی با درک این موضوع، برای بازیکنان استراحت یک هفته‌ای در نظر گرفت. ما در لیگ قهرمانان آسیا هر سه روز یک بازی انجام دادیم و بعد از آن هم استراحتی نداشتیم که تأثیر آن روی بدن بازیکنان مشخص بود و به عبارتی خستگی به تن بازیکنان باقی مانده بود، اما این تعطیلات به تراکتور کمک خواهد کرد تا شرایط بدنی بازیکنان بهتر شود. 

بازیکن تیم فوتبال تراکتور در مورد دیدارهای تیمش در ادامه مسابقات لیگ برتر، گفت: مطمئناً تراکتور شانسِ کسب سهمیه را دارد. اختلاف زیادی با تیم‌های بالای جدول نداریم و تلاش می‌کنیم به روند خوبِ خود ادامه بدهیم تا تراکتور را برای سال آینده هم آسیایی کنیم. پس از اتمام تعطیلات، فرصت خوبی داریم و کادر فنی با تمریناتی که برای تیم در نظر خواهد گرفت، شرایط‌مان بهتر می‌شود. 

فخرالدینی با ابراز رضایت از روند تیم فوتبال تراکتور، عنوان کرد: در بازی‌های قبل نسبت به گذشته بهتر و هماهنگ‌تر ظاهر شدیم، اما بچه‌ها کمی خسته بودند. با استراحتی که بازیکنان خواهند داشت، بار دیگر می‌توانیم در مسابقات لیگ برتر، عملکرد خوبِ‌مان در آسیا را تکرار کنیم. 

وی با تأکید بر نقش ویژه هواداران در موفقیت‌های تراکتور، ادامه داد: در این مسیر، هواداران مانند همیشه به تراکتور کمک خواهند کرد. آنها با حمایت‌های خود از تیم، شرایط تراکتور را بهتر می‌کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۲۴۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان