//
کدخبر: ۳۱۲۴۳۸ //

لاپورتا: بارسلونا باز هم بازیکن می‌خرد/ دوره ارزیابی عملکرد کومان هنوز تمام نشده است

رئیس باشگاه بارسلونا پس از جذب دو بازیکن جدید برای این تیم، گفت که بازیکنان دیگری را هم به تیم آبی‌و‌اناری‌پوش خواهد برد.

لاپورتا: بارسلونا باز هم بازیکن می‌خرد/ دوره ارزیابی عملکرد کومان هنوز تمام نشده است
به گزارش فرتاک نیوز،

خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا در حاشیه مراسم معارفه سرخیو آگوئرو مهاجم سابق منچسترسیتی به عنوان بازیکن جدید بارسلونا از ادامه دار بودن روند جذب بازیکن در این تیم خبر داد.

آگوئروی 32 ساله اولین خرید تابستانی لاپورتا در دومین دوره ریاستش در بارسلونا بود و پس از او اریک گارسیا، دیگر بازیکن پیشین منچسترسیتی هم به کاتالان‌ها پیوست. گفته می‌شود که ممفیس دپای بال هلندی لیون که مانند دو بازیکن قبلی قراردادش به پایان رسیده و بازیکن آزاد شده نیز در آستانه پیوستن به بارسلونا قرار داردو جوجینیو واینالدوم نیز فقط امضای قراردادش باقی مانده است. با این خرید‌ها لاپورتا قصد دارد وعده‌های خود را برای برگرداندن بارسلونا به روزهای اوجش پس از فصلی که در آن فقط قهرمان جام حذفی شد، محقق کند.

 

لاپورتا گفت: ما به کومان گفتیم که سعی می‌کنیم سرخیو آگوئرو را جذب کنیم. هر مربی‌ای دوست دارد که چنین بازیکنی را در تیمش داشته باشد. جذب آگوئرو بسیار مهم بود، چون او بازیکنی استثنایی است. او در پستی بازی می‌کند که در هر تیمی با هر سیستمی از بازی از جمله تیم ما بسیار حائز اهمیت است. ما می‌خواهیم با او تیم‌مان را جنگنده‌تر کنیم. همچنین می‌خواهیم لیونل مسی هم اینجا بماند و خود او هم این را می‌داند. سرخیو آگوئرو تنها اولین خرید از سری خرید‌هایی است که شما در این ماه و ماه‌های آینده در بارسلونا خواهید دید.

رئیس باشگاه بارسلونا در ادامه درباره سرنوشت سرمربی هلندی تیم نیز صحبت کرد. او هفته گذشته فاش کرد که با سرمربی 58 ساله تیم صحبت خواهد کرد تا درباره آینده‌اش برای فصل آینده تصمیم‌گیری کند. لاپورتا با اشاره غیرمستقیم به ماندن کومان در نوکمپ و رد شایعات اخیر افزود: چیزی که من گفتم این بود که ما در ابتدای یک دوره ارزیابی عملکرد کومان قرار داریم و باید بررسی کنیم تا ببینیم که کجای کار تیم در فصل گذشته خوب پیش رفته و کجای آن اشتباه بوده است. خواسته ما احترام گذاشتن به قرارداد است و تعیین معیارهایی که هنوز باید درباره آنها صحبت کنیم. ما با کومان به این دوره ارزیابی ادامه خواهیم داد و بعد از یک هفته تا 10 روز تصمیم‌گیری خواهیم کرد. باید ببینیم که مذاکرات‌مان با کومان چگونه پیش می‌رود. تا الان که همه چیز دارد خوب پیش می‌رود اما هنوز به زمان بیشتر نیاز داریم.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۲۴۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان