//
کدخبر: ۳۱۱۲۱۲ //
ممفیس دیپای:

در منچستریونایتد هیچ لذتی از فوتبال نمی بردم

ممفیس دیپای، ستاره هلندی، می گوید بعد از رقابت‌های یورو درباره آینده خود تصمیم گیری خواهد کرد.

در منچستریونایتد هیچ لذتی از فوتبال نمی بردم
به گزارش فرتاک نیوز،

 از وقتی که رونالد کومان هدایت بارسلونا را برعهده گرفت، ممفیس دیپای هلندی به یکی از اهداف نقل و انتقالاتی بارسلونا تبدیل شده است. در نقل و انتقالات تابستانی گذشته و پس از آن در زمستان مقدمات حضور ستاره هلندی در بارسا فراهم نشد اما دیپای قصد دارد در تابستان و بعد از اتمام قراردادش با لیون چالش جدیدی را تجربه کند.

ممفیس دیپای در مصاحبه ای با اکیپ گفت: " بارسلونا به جذب من علاقه نشان داده اما آنها تنها تیمی نیستند که خواهان به خدمت گرفتن من هستند. من ابتدا می‌خواهم روی یورو تمرکز کنم و سپس تصمیم در مورد آینده جای تامل خواهد داشت. در حال حاضر فقط از انجام فوتبال خود لذت می برم."

دیپای در ادامه گفت: "لیون در قلب من خواهد بود و بخشی از زندگی من است. به این فکر می کنم که یک تتو از زمان حضور در اینجا به بدنم اضافه کنم. آمدن به اینجا یک تصمیم فوق العاده بود. مردم در آن زمان به من گفتند چرا منچستریونایتد را ترک می‌کنی؟ یک مربی جدید می آید و شرایط تغییر می کند. تو در بهترین باشگاه جهان هستی. اما من ناراحت می شدم که ببینم بازیکنی با ماندن در یک باشگاه بزرگ و کم بازی کردن سال‌های زیادی را از دست می‌دهد. در آنجا من لذت فوتبال بازی کردن را از دست دادم اما در لیون دوباره آن را پیدا کردم."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۱۲۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان