//
کدخبر: ۳۱۱۷۷۲ //

رجب‌زاده: بازیکنان باید درک کنند که ذوب‌آهن در چه شرایطی قرار دارد

مهدی رجب‌زاده بازیکن پیشین تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت که وضعیت این تیم خوب نیست و از شاگردان سیدمجتبی حسینی خواست، در دیدارهای پیش رو عملکرد بهتری داشته باشند.

رجب‌زاده: بازیکنان باید درک کنند که ذوب‌آهن در چه شرایطی قرار دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی رجب‌زاده درباره شکست 2 بر یک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مقابل پرسپولیس در دیداری معوقه از هفته بیستم لیگ برتر اظهار داشت: بحث درباره ذوب‌آهن زیاد است. متأسفانه شرایط این تیم تغییر نکرده است و وضعیتش خوب نیست. در دیدار با پرسپولیس در ورزشگاه فولادشهر بودم و بازی را از نزدیک دیدم. ذوب‌آهن در این دیدار خوب نبود. در بازی با استقلال در جام حذفی هم خوب نبود. با آمدن کادر فنی جدید، در برخی از بازی‌ها انسجام تیمی بهتر شده بود، اما هنوز ذوب‌آهن در منطقه خطر است و نتوانسته خودش را بالا بکشد.

وی افزود: بازیکنان باید درک کنند که ذوب‌آهن در چه شرایطی قرار دارد. قبول دارم که بار روانی روی بازیکنان زیاد است و پایین بودن در جدول خودش می‌تواند تأثیر منفی بگذارد، اما آنها باید تکانی به خودشان بدهند. خودم سال‌ها در ذوب‌آهن بازی کردم و تجربه این شرایط را داشتم. ما زحمت کشیدیم و توانستیم خودمان را بالا بکشانیم، در ادامه تیم راهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شد و عنوان قهرمانی جام حذفی را نیز به دست آورد. مجتبی حسینی هم‌بازی و مربی‌ام بوده است و تفکراتش را می‌دانم. بازیکنان باید کمی تمرکزشان را زیاد کنند. حیف است که اتفاقی برای این تیم بیفتد. خدای ناکرده ذوب‌آهن به لیگ دسته اول سقوط کند، تنها یک تیم ضربه نمی‌خورد، بلکه مجموعه 17 تا 18 هزار نفری از پرسنل ذوب‌آهن ضربه می‌خورند. 

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال در مورد آخرین وضعیت این تیم ملی شرکت در ادامه مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 قطر هم گفت: شرایطی برای تیم ملی پیش آمده است که باید همه بازی‌های‌مان را ببریم تا صعود کنیم، به ویژه اینکه هم به عراق و هم به بحرین باخته‌ایم. این دو شکست، کارمان را سخت کرده است، اما هیچ چیزی غیرممکن نیست. با دعای مردم و صرف فعل خواستن و تعصب ایرانی که همه جا به دردمان خورده است، می‌توانیم صعود کنیم. با انرژی مثبت مردم و دعاهای‌شان این اتفاق قطعاً می‌افتد. 

رجب‌زاده در پایان تصریح کرد: انتخاب بحرین به‌عنوان میزبان بازی‌ها، تیر خلاصی بود که به ایران زدند. همه تلاش خودشان را می‌کنند تا از نفوذی که دارند، استفاده کنند. ما باید بجنگیم و به هدف‌مان برسیم. باید با جدیت، تمرکز و تعصب ایرانی جلو برویم. برخی مواقع، مسائل فنی و تاکتیکی مطرح نیست. در تیم‌های اروپایی می‌بینیم که با خواستن و غیرت بازی را به سودشان تمام می‌کنند. امیدوارم برای تیم ملی نیز این شرایط پیش بیاید و باعث خوشحالی مردم شود. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۱۷۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان