//
کدخبر: ۳۱۰۹۱۰ //

مصاف تکراری استقلال با ذوب‌آهن با ۲ هدف/ بازی خاص منصوریان و خطیبی

سه دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال امشب برگزار می‌شود که در حساس‌ترین مسابقه، استقلال میزبان ذوب‌آهن خواهد بود.

مصاف تکراری استقلال با ذوب‌آهن با ۲ هدف/ بازی خاص منصوریان و خطیبی
به گزارش فرتاک نیوز،

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال که دیشب با پیروزی 4 بر یک پرسپولیس مقابل شاهین بندر عامری و بدون هیچ شگفتی دنبال شد، امشب (چهارشنبه) با برگزاری سه دیدار به پایان می‌رسد. در زیر نگاهی به این دیدارها خواهیم داشت:

 

قشقایی شیراز - فولاد خوزستان

 

 قشقایی در این مرحله کار سختی مقابل شاگردان نکونام دارد، فولادی‌ها پس از بازگشت از مسابقات آسیایی در لیگ برتر برای کسب سهمیه تلاش می‌کنند و برای جام حذفی هم برنامه دارد. از طرف دیگر قشقایی در لیگ دسته اول شرایط خوبی ندارد و در رتبه شانزدهم جدول ایستاده و برای بقا تلاش می‌کند، اما شاگردان نکونام اگر مقابل این تیم غفلت کنند ممکن است شیرازی‌ها شگفتی دیگری را رقم بزنند. قشقایی زمانی که در لیگ دسته دوم بود پرسپولیس را با سرمربیگری برانکو حذف کرده بود و با امیدواری زیادی به مصاف فولاد خواهد رفت.

آلومینیوم اراک - تراکتور تبریز

 

علیرضا منصوریان خیلی زود به تراکتور رسید تا همراه آلومینیوم تقابلی دیدنی با تیم سابقش داشته باشد. سرمربیان هر دو تیم در این دیدار مقابل تیم‌های سابق‌شان قرار می‌گیرند و انگیزه زیادی برای پیروزی دارند. پس از اینکه منصوریان از هدایت تراکتور کنار گذاشته شد، رسول خطیبی در نیم‌فصل با جدایی از آلومینیوم جانشین او در تراکتور شد و فردا یک بازی خاص با حضور سرمربیانی که شناخت خوبی از تیم‌های سابق‌شان دارند برگزار خواهد شد.  

تراکتور پس از کسب نتایج خوب در آسیا، به لیگ برتر برگشت ولی نتوانست در دو بازی که انجام داده به پیروزی برسد. از سوی دیگر وضعیت دژاگه و شجاعی هم در تراکتور هنوز مشخص نشده و قطعاً در اراک هم جز, غایبان تیم‌شان خواهند بود.  آلومینیوم اراک که در هفته‌های گذشته با کسب نتایج خوب به رتبه چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر رسیده است با منصوریان انگیزه‌های زیادی برای نشان دادن توانایی‌های خود دارد.

استقلال - ذوب‌آهن اصفهان

 

حساس‌ترین بازی این مرحله دیدار تکراری استقلال و ذوب‌آهن است. این دو تیم 10 روز قبل هم در لیگ مقابل هم قرار گرفتند که شاگردان مجتبی حسینی استقلال را در تهران با نتیجه 2 بر صفر شکست دادند. شاگردان مجیدی پس از شکست در دربی، این بار در جام حذفی با قرعه سخت ذوب‌آهن روبه‌‌رو هستند و با توجه اینکه در لیگ با صدر جدول فاصله گرفتند، تمام تلاش‌شان را برای موفقیت در جام حذفی به کار خواهند گرفت.

مجیدی دو هدف را در بازی امشب دنبال می‌کند، ابتدا می‌خواهد با پیروزی برابر ذوب‌آهن شکست در دربی را به فراموشی بسپارد و در وهله دوم آرامش را به تیمش برگرداند و گام بلندی برای قهرمانی در این مسابقات بردارد. شاگردان حسینی نیز می‌خواهند در جام حذفی برد بازی قبل با استقلال را تکرار کنند تا با روحیه‌ای خوب در لیگ برتر در اصفهان پذیرای پرسپولیس باشند.

 

برنامه دیدارهای امشب به شرح زیر است:

 

چهارشنبه - 29 اردیبهشت 1400  

 

* قشقایی شیراز - فولاد خوزستان، ساعت 19:15، ورزشگاه پارس شیراز

داوران: احمد محمدی، جلیل شعرانی، سیدامراله طراح و مسعود حقیقی  

ناظر: اسماعیل آمری  

* آلومینیوم اراک - تراکتور تبریز، ساعت 18، ورزشگاه امام خمینی (ره)

داوران: یاسر همرنگ، علی میرزابیگی، رحیم حاجیلو و وحید صالحی

ناظر: نادر جعفری   

* استقلال - ذوب‌آهن اصفهان، ساعت 19:35، ورزشگاه آزادی

داوران: موعود بنیادی‌فر، حسن ظهیری، تورج عیوض‌محمدی و عباس راکی

ناظر: محسن قهرمانی      

در پنج دیدار نخست این مرحله نتایج زیر به دست آمده است:

* شاهین بندرعامری یک - پرسپولیس 4

* خیبر خرم‌آباد یک - صنعت نفت آبادان صفر

* نساجی مازنداران صفر - ملوان بندر انزلی یک

* خوشه طلایی ساوه صفر - سپاهان اصفهان 2

گل‌گهر سیرجان 3 - پارس جنوبی جم صفر

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۰۹۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان