//
کدخبر: ۳۱۱۴۵۲ //

پورموسوی:‌ شرایط روحی بازیکنان خوب است/ استقلال می‌خواهد جایگاه خود را در جدول بهتر کند

سرمربی صنعت نفت آبادان می‌گوید تیمش می‌خواهد مقابل استقلال پیروز باشد.

پورموسوی:‌ شرایط روحی بازیکنان خوب است/ استقلال می‌خواهد جایگاه خود را در جدول بهتر کند
به گزارش فرتاک نیوز،

سیروس پورموسوی، سرمربی صنعت نفت آبادان در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر استقلال در رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی سختی برای هر دو تیم است. استقلال می‌خواهد جایگاه خود را در جدول بهتر کند. ما هم در هفته‌های گذشته نتوانستیم پیروز باشیم و می‌خواهیم با کسب سه امتیاز از بازی خارج شویم. مصدومان زیادی داریم اما از جوانان می‌خواهیم استفاده کنیم تا بتوانند تاثیر خود را بگذارند و جای بازیکنان اصلی را پر کنند.

او ادامه داد: ما در این بازی، حسین ساکی، رحیم زهیوی، حسن بیت سعید، مهدی زبیدی را در اختیار نداریم و ۲ بازیکن دیگر هم حضورشان در این بازی مشخص نیست.

پورموسوی در خصوص برگزاری ساعت بازی فردا (دوشنبه) گفت: ما نامه زدیم که این ساعت تغییر کند اما قبول نکردند. ما شاهد بودیم که فدراسیون فوتبال به تیم‌های شهرستانی توجه نمی‌کنند. ما معمولا ساعت ۷ تمرین می‌کنیم و حتی در ماه رمضان هم ساعت برگزاری بازی‌ها، ساعت ۲۱:۳۰ نبوده است. ما از فدراسیون گله داریم و انتظار داشتیم حداقل در زمانی که تمرین می‌کنیم، بازی کنیم.

او در پایان گفت: شرایط روحی بازیکنان خوب است. ما هفته گذشته بعد از مدت‌ها گل زدیم و وضعیت بهتری کسب کردیم. امیدوارم با کسب یک پیروزی خانگی به پیشواز تعطیلات برویم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۱۴۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان