//
کدخبر: ۳۰۸۹۳۲ //

سرمربی صنعت نفت: از امروز برای دل هواداران بازی می‌کنیم

سرمربی صنعت نفت آبادان تصمیمی جالب در ادامه مسیر برای این تیم گرفته است و به دنبال اجرایی کردن آن است.

 سرمربی صنعت نفت: از امروز برای دل هواداران بازی می‌کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

صنعت نفت آبادان بعد از موفقیتی بزرگ در ابتدای فصل که حتی در چند برهه منتهی به حضور آنها در صدر جدول شد، اکنون مدتی است که شرایط مطلوبی را دنبال نمی‌کند. شرایطی که البته بخش زیادی از آن را می‌توان به بحث مالی، عدم حمایت و در نهایت حضور کمرنگ این تیم در نقل و انتقالات هم مرتبط دانست. با این حال از آن تیمی که هواداران این تیم را به وجد آورده بود، هفته‌هاست که خبری نیست و طلایی‌پوشان کاملا با برد بیگانه شده‌اند.

سیروس پورموسوی سرمربی این تیم در اینباره می‌گوید: اهل بهانه‌جویی نیستم. همه ما در این زمینه مقصر هستیم. وقتی یک اتفاق به نتیجه لازم نمی‌رسد واضح است که یک جای آن مشکل دارد. همه از مشکلات ما باخبر هستند. با این حال اکنون بخش عمده آن حل شده است و این ما هستیم که در قبال هواداران مسوول هستیم. تیم من از نظر کیفی مشکلی ندارد. این بازیکنان همان‌هایی هستند که چند هفته در صدر بودند و هفته‌ها هم مدعی صعود. با این حال اعتقاد دارم که اکنون تیمم بیمار شده است. طی هفته‌های اخیر تلاش زیادی کردیم تا مشکلات حل شود و تیم به مسیر موفقیت برگردد. صحبت‌های زیادی با بازیکنان داشتیم و آنها نیز باید مسوولیت پذیری را در راس کار خود قرار دهند.

وی ادامه داد: ما در نیم فصل اول رقبای قدرتمند و مدعی را هم متوقف کردیم و امتیاز کسب کرده بودیم. پس نمی‌توانم بگویم که بازیکنان من توانایی شکل دادن به اتفاقات بزرگ را ندارند. باید ذهن خودشان را آزاد کنند و در مسیر هدفی که باشگاه و کادرفنی ترسیم کرده گام بردارند.

پورموسوی در پاسخ به اینکه چه تصمیمی برای ادامه مسیر با این تیم خواهد داشت گفت: من خودم را مدیون هواداری می‌دانم که در بدترین شرایط هم به هر شکلی که ممکن و شایسته است از نفت حمایت می‌کند. لبخند و رضایت آنها خصوصا در نیم فصل اول بزرگترین و بهترین اتفاق برای تک تک ما بود. شاید مناسب نباشد این موضوع را اینجا بگویم اما من نمی‌گذارم بازیکنی که احساس مسوولیت نمی‌کند پیراهن این تیم را بر تن کند. اول فصل هم با تک تک آنها اتمام حجت کرده بودم. پیشنهادات خوبی داشتند اما گفتم یا به دنبال خواسته مالی می‌روید یا هیچ لحظه‌ای از عشق و تلاش برای موفقیت تیم کوتاهی نمی‌کنید. در نیم فصل به نتایج خوبی رسیدیم که قطعا بازیکنان تیمم سهم فوق‌العاده‌ای در آن داشتند. ما از امروز مسیر تازه‌ای را آغاز می‌کنیم.

وی در توضیح صحبت‌هایش گفت: صادقانه باید حرف بزنیم. ما اکنون شانس قهرمانی یا حتی سهمیه را نداریم. از امروز برای دل هواداران بازی خواهیم کرد. هر کس این توانایی را در خودش می‌بیند که قادر است شان این پیراهن را نگه دارد و سهمی در خوشحالی هوادار داشته باشد در تیم جایگاه خواهد داشت. ترجیح من این است که از بازیکنان جوان و آینده‌دار در تیم استفاده کنم. جوانانی که در آینده بتوانند افتخار آبادان شوند و مسیر ستاره شدن را دنبال کنند. به تک تک آنها ایمان دارم و با علم و بررسی زیاد شانس حضور در این تیم را به دست آورده‌اند.

پورموسوی که سابقه حضور در آکادمی و البته تیم جوانان ایران را دارد و از حیث معرفی استعداد کارنامه موفقی داشته در ادامه می‌گوید: قصد بی‌احترامی به هیچ کدام از بازیکنان را ندارم. اما انتظار زیادی نیست که آنها نیز از این حالت و مسیر بیمارگونه به بهترین شکل خارج شوند. تیم من نیازمند یک شوک است و جوانان تیمم که اعتماد زیادی به تک تک آنها دارم شایسته اعتماد هستند. در جریان فصل و تا به اینجا نیز هر زمان به آنها اعتماد کردیم و فرصت دادیم به بهترین شکل پاسخ دادند. قطعا از تک تک آنها در آینده بیشتر خواهید شنید.

پورموسوی که با پیشنهاد سایپا مواجه شده بود و این موضوع می‌توانست یک اتفاق ویژه برای آینده شغلی وی محسوب شود، درباره‌ی دلیل رد آن گفت: این موضوع گذشته است و اصلا نمی‌خواهم درباره آن حرف بزنم. مهمترین موضوع تمرکز و تلاش بیشتر در جایگاهی که در آن حضور داریم است. همه ما از امروز با دو برابر توان باید در خدمت تیم باشیم و برای هوادار و خوشحالی آن تلاش کنیم. من مطمئنم که در ادامه مسیر موفق خواهیم بود

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۸۹۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان