//
کدخبر: ۳۰۴۱۰۰ //

پورموسوی:از اینکه بازیکنان موفق تیم نفت را در لیست تیم ملی ندیدم متعجب شدم

بازیکنان تیمش شایستگی حضور در اردوی تیم ملی را دارا بودند.

پورموسوی:از اینکه بازیکنان موفق تیم نفت را در لیست تیم ملی ندیدم متعجب شدم

سیروس پورموسوی با اشاره به صدرنشینی چندباره تیمش در این فصل و حضور در جمع مدعیان در نیم فصل اول و اختلاف امتیازی که با دیگر تیم‌ها دارند، از شایستگی برخی بازیکنان صنعت نفت برای اینکه توسط دراگان اسکوچیچ دیده شوند، می‌گوید و گلایه‌هایی را متوجه به سرمربی تیم ملی می‌کند.

پورموسوی درباره آخرین لیست تیم ملی می‌گوید: من می‌خواهم با این جمله حرفم را شروع کنم و اینکه امیدوارم احساسات بر واقعیت و منطق کادرفنی تیم ملی غلبه نکند. در ادامه هم قطعا برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم. با این حال وقتی نگاهی به اسامی تیم ملی می‌اندازم نمی توانم احساس ناراحتی خودم را بابت اینکه بازیکنی از تیمم در این لیست حاضر نیست را پنهان کنم. واقعا از اینکه بازیکنان موفق تیم نفت را در لیست تیم ملی ندیدم متعجب شدم. مگر می‌شود بازیکنانی که هفته‌ها با همه مشکلات ، کمبودها و اشتباهات سهوی داوری فقط بخاطر توانایی‌های فنی‌شان در صدر جدول لیگ برتر حضور داشته و در حال حاضر هم با تیم‌های سوم‌ و‌ چهارم جدول فاصله ی زیادی ندارند هیچ شانسی در اردوی تیم ملی نداشته باشند اما تیم هایی که در خطر سقوط هستند چه در لیگ داخلی و چه در لیگ های خارج از ایران نماینده داشته باشند؟

سرمربی نفت آبادان مدعی است که باید به بازیکنان تیمش نیز فرصت خودنمایی در اردوی تیم ملی داده شود: امیدوارم سرمربی محترم در لیست بعدی تیم ملی با دعوت از بازیکنان موثر تیم صنعت آبادان عدالت خود را نشان دهد و اجازه ندهد انگیزه در بین تیم‌های شهرستانی کم بضاعت و بی پول که بازیکنان‌شان به امید پیشرفت در آن بازی می‌کنند از بین برود و این بازیکنان به خاطر دیده شدن بیشتر مجبور شوند به تیم خود پشت کرده و عزم سفر کنند.

پورموسوی در بخش دیگری از گلایه‌هایش به عدم حضور کادرفنی تیم ملی در دیدارهای نفت آبادان اشاره می‌کند و می‌گوید: مردم آبادان این انتظار را از سرمربی تیم ملی داشتند که بعد از ۱۸ هفته به دلیل اتفاقاتی که در تیم ملی با حضور در صدر و در جمع مدعیان دنبال شده، حداقل یکی از بازی‌های تیم صنعت نفت را از نزدیک تماشا می‌کردند و برای بازیکنان توانمند این تیم وقت می‌گذاشتند که متاسفانه این امکان میسر نشد. امیدوارم آقای اسکوچیچ به همه تیم‌ها  به یک اندازه توجه داشته باشد. البته متاسفانه توانایی فنی بازیکنانم از نگاه بعضی از اصحاب رسانه و برنامه‌های سفارشی پنهان مانده و هنوز نوبت به آنها نرسیده است. با این حال فارغ از همه گلایه‌ها وظیفه خودمان می‌دانیم که از تیم ملی بیشترین حمایت را داشته باشیم و برای آن آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۴۱۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان