//
کدخبر: ۳۰۶۳۸۶ //

اختصاصی/ تیم هشتم امارات مقابل صدرنشین ایران/ استارت نایب قهرمان مقابل تیم بی دفاع

لیگ قهرمانان آسیا از امروز استارت زده می شود که در یکی از بازی‌های حساس، پرسپولیس به مصاف الوحده امارت می رود. تیمی که حال و روز خوشی در لیگ امارت ندارد و در مکان هشتم قرار گرفته است.

اختصاصی/ تیم هشتم امارات مقابل صدرنشین ایران/ استارت نایب قهرمان مقابل تیم بی دفاع
به گزارش فرتاک نیوز،

نایب قهرمان فصل گذشته مسابقات، امروز از الوحده امارت پذیرایی خواهد کرد. الوحده ای که در  کشورش شرایط خوبی ندارد و در مکان هشتم لیگ ۱۴ تیمی قرار گرفته است. جالب است بدانید، الوحده امارات فصل گذشته نیز در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت، ولی به دلیل شرایط کرونا نتوانست در مسابقات حضور پیدا کند و فدارسیون فوتبال امارات تصمیم گرفت، همان تیم هایی که فصل گذشته سهمیه گرفته بودند را به لیگ قهرمانان معرفی کند. الوحده تیم چندان پر مهره و خطرناکی برای پرسپولیس نیست و نماینده ایران می تواند با شکست این تیم گام نخست را محکم بردارد. این تیم اماراتی چند بازیکنان شناخته شده به نام های عمر خریبین سوریه ای، اسماعیل مطعر و ماتاوز را در اختیار دارد که البته اسماعیل مطعر در این بازی حضور غایب خواهد بود. نقطه‌ قوت این تیم خط حمله اش است که ۴۹ گل به ثمر رسانده و نقطه‌ ضعفش نیز در خط دفاست که ۲۹ گل پذیرفته که مهاجمان پرسپولیس کار چندان سختی را برابر مدافعان، نخواهند داشت.

با اضافه شدن مهدی ترابی، شهریار مغانلو و پایان محرمیت عیسی ال کثیر، خط حمله پرسپولیس بسیار خطرناک شده و اگر این نفرات به هماهنگی لازم برسند و از موقعیت ها استفاده لازم را ببرند، خیال کادر فنی از گلزنی راحت خواهند کرد.  خط دفاعی و دروازه سرخپوشان نیز نقطه قوت تیم محسوب‌ می شود که به همراه‌ خط هافبک جنگنده و گلزن یک تیم آماده را برای مقابله با رقیبان کرده است. حال اینکه شاگردان گل محمدی دشت اول را چطور به دست بیاورند، بستگی به خوشان دارد.

علی مسعودی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۶۳۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان