//
کدخبر: ۳۰۶۳۷۱ //

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل الوحده لو رفت

سرمربی پرسپولیس در اولین گام از لیگ قهرمانان با ایجاد دو تغییر نسبت به بازی‌های داخلی برابر حریف اماراتی حاضر خواهد شد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل الوحده لو رفت
به گزارش فرتاک نیوز،

سعید آقایی و فرشاد فرجی در نهایت موفق به حضور در هند نشدند تا یحیی گل محمدی بار دیگر با چالش در لیگ قهرمانان کار را استارت بزند. سعید آقایی به دلیل مثبت شدن تست کرونا در سفر به گوا تیمش را همراهی نکرد تا بزرگترین مشکل این تیم در سمت چپ دفاعی شکل گیرد.

با این حال یحیی گل محمدی برای اولین بازی تیمش در لیگ قهرمانان در گروه پنجم این رقابت‌ها که به صورت متمرکز در هند برگزار می‌شود، این ترکیب را برابر رقیب به میدان خواهد فرستاد.

حامد لک؛ آغاز دوباره ماجراجویی

دروازه‌بان سرخ‌ها که اولین تجربه حضورش در این تیم را در لیگ قهرمانان فصل گذشته استارت زده بود، اینبار هم یکی از مهره‌های تاثیرگذار این تیم لقب خواهد گرفت. نمایش موفق او در فصل گذشته این رقابت‌ها که تنها در ضربات پنالتی تسلیم رقبا شده بود، اکنون باید دید با چه عملکردی در فصل جدید و در تقابل با الوحده امارات همراه خواهد بود.

وحید امیری؛ سورپرایز یحیی در هند

در خط دفاعی و با توجه به غیبت سعید آقایی، اکنون یحیی گل محمدی تصمیم گرفته از وحید امیری در این پست سود ببرد. امیری که طی فصول اخیر در پست‌های مدافع چپ، وینگر چپ و مهاجم برای پرسپولیس به میدان رفته، اکنون با توجه به عدم همراهی آقایی در هند، بار دیگر به سمت چپ دفاعی خواهد رفت. سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی زادگان در قلب دفاعی و سیامک نعمتی نیز در سمت راست حاضر خواهند بود.

مهدی ترابی؛ نبض میانه میدان در دست آقای مهارنشدنی

یحیی در خط میانی تیمش نسبت به بازی قبلی تغییری شکل نداده است. میلاد سرلک و احمد نوراللهی در کنار مهدی ترابی و احسان پهلوان یک ترکیب غیرقابل پیش بینی و ویران کننده علیه رقیب محسوب می‌شوند. سرلک با خصوصیات دفاعی‌تر وظیفه این را خواهد داشت تا از نوراللهی، پهلوان و ترابی که علیه خط دفاعی حریف تلاش خواهند داشت و به دنبال بازیسازی هستند، حمایت کند.

بازگشت گلساز به خط حمله

در خط حمله نیز شاهد دیگر تغییر توسط کادرفنی پرسپولیس خواهیم بود. امید عالیشاه که طی دو بازی اخیر بار دیگر نیمکت نشین شده بود، اکنون بعد از نمایش باانگیزه و موفق در جدال با نساجی مازندران به ترکیب اصلی بازگشته و در کنار شهریار مغانلو حاضر خواهد بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس

حامد لک

سیدجلال حسینی

محمد حسین کنعانی زادگان

وحید امیری

سیامک نعمتی

میلاد سرلک

احمد نوراللهی

احسان پهلوان

مهدی ترابی

امید عالیشاه

شهریار مغانلو

دیدار دو تیم پرسپولیس و الوحده امارات از ساعت 19 برگزار خواهد شد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۶۳۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان