//
کدخبر: ۳۰۶۲۳۴ //

تیم های لیگ قهرمانان آسیا به ۳۲ تیم کاهش یافت

روزنامه الاقتصادیه عربستان خبر داد که AFC تصمیم گرفته است که دو دوره آتی لیگ قهرمانان آسیا در سالهای 2023 و 2024 را مجددا به 32 تیم کاهش دهد.

تیم های لیگ قهرمانان آسیا به 32 تیم کاهش یافت

کنفدراسیون فوتبال آسیا در دوره فعلی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تصمیم گرفت با افزایش تیم های شرکت کننده در این رقابت ها به 40 تیم، این دوره از مسابقات را در 5 گروه غرب و 5 گروه شرق آسیا برگزار کند.

هدف AFC از این تصمیم، شرکت و حضور تیم های بیشتری در این رقابت ها بود. کشورهایی که در سالهای گذشته موفق به کسب مجوز در این بازی ها نشده بودند، اکنون با افزایش تعداد تیم های شرکت کننده، به صورت مستقیم جواز حضور در این بازی ها را کسب کردند. تیم هایی نظیر گوا هند، استقلال تاجیکستان و...

اما اکنون نشریه الاقتصادیه عربستان خبر داده است که کنفدراسیون فوتبال آسیا ایده برگزاری دو دوره آتی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در سال های 2023 و 2024 با حضور 32 تیم را به انجمن های حاضر داده است تا مجددا با کاهش تیم های شرکت کننده، رقابت ها در 8 گروه 4 تیمی (4گروه شرق و 4 گروه غرب) برگزار شود.

اهدای میزبانی گروه ها به کشورهایی که پروتکل های بهداشتی مصوب را اجرا می کنند و کاهش پاداش های مالی تا بهبود شرایط بهداشتی در کشورهای قاره به دلیل همه گیری ویروس کرونا از جمله تصمیمات کنفدراسیون فوتبال آسیا درخصوص دو نسخه بعدی رقابت های لیگ قهرمانان بوده است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۶۲۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان