//
کدخبر: ۳۰۵۲۶۶ //

برگزاری بازی پرسپولیس در هاله ای از ابهام

مدیراطلاع رسانی باشگاه نساجی مازندران، ابتلا ۷ بازیکن ومربی این باشگاه به بیماری کرونا را تائید کرد و گفت: وضعیت تیم برای بازی با پرسپولیس در حال بررسی است.

برگزاری بازی پرسپولیس در هاله ای از ابهام
به گزارش فرتاک نیوز،

مجتبی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار اظهار داشت: با تأیید کادر فنی، بازیکنان و مربی تیم نساجی که به کرونا مبتلا شده بودند اکنون در قرنطینه به سر می‌برند، اما خوشبختانه سایر بازیکنان مشکلی ندارند و در سلامت هستند.

وی افزود: متأسفانه این وضعیت برای بازیکنان تیم نساجی، پس از بازگشت از مسجدسلیمان وبازی برابر این تیم، پس از آزمایشی که بازیکنان گرفته شده بود، به باشگاه اعلام کردند که آزمایش دو بازیکن تیم مبتلا مثبت است.

مدیر اطلاع رسانی باشگاه نساجی مازندران ادامه داد، این وضعیت برای تیم نساجی در شرایطی رخ داد که این تیم در سه بازی گذشته برابر حریفان در لیگ برتر و جام حذفی با هدایت ساکت الهامی سرمربی، با ۳ پیروزی ارزشمند روند رو به رشدی پیدا کرده بود و از هرنظر آماده بازی با تیم پرسپولیس برای بازی روز پنجشنبه ۱۹ فروردین در تهران بود.

ابراهیمی در خصوص بازی با تیم پرسپولیس نیز گفت، البته دکتر چشمه‌سری، پزشک تیم فوتبال نساجی اکنون در سازمان لیگ با دست اندرکاران ایفمارک فدراسیون فوتبال جلسه دارد و به احتمال زیاد فردا یا پس فردا آزمایش دیگری از بازیکنان گرفته خواهد شد تا آخرین وضعیت تیم پیش از بازی با پرسپولیس مشخص شود.

وی یادآور شد، اینکه بازی در روز پنجشنبه تیم‌های نساجی مازندران یا پرسپولیس برگزار شود، هنوز مشخص نیست.

تیم نساجی مازندران در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز پنجشنبه ۱۹ فروردین در دیداری حساس میهمان تیم پرسپولیس تهران است.

تا پایان هفته نوزدهم این رقابت‌ها تیم نساجی مازندران با کسب ۱۶ امتیاز در رده پانزدهم جدول شانزده تیمی این رقابت‌ها قرار دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۵۲۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان