//
کدخبر: ۳۰۴۳۶۷ //

کریم اسلامی: جسارت بردن را پیدا کرده ایم

بازیکن نساجی مازندران می گوید این تیم جو خیلی خوبی پیدا کرده است و می خواهد ایده آل ترین نتایج را در ادامه راه بگیرد.

 کریم اسلامی: جسارت بردن را پیدا کرده ایم
به گزارش فرتاک نیوز،

نساجی مازندران که شرایط خوبی را از لحاظ روحی به خاطر بردهای اخیرش تجربه می کند در حال آماده سازی برای هفته نوزدهم است کریم اسلامی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: چند روزی را استراحت کردیم و در حال حاضر با نشاط تمرین می کنیم تا بتوانیم یک بازی خوب مقابل نفت مسجد سلیمان ارائه دهیم. بچه ها با روحیه بالا زیر نظر کادرفنی تمرین می کنند و ما فقط و فقط به این فکر می کنیم که بتوانیم ایده آل ترین نتایج را در ادامه راه  بگیریم.

او در مورد دو پیروزی پشت سر هم مقابل سایپا ادامه داد: ما واقعا به این پیروزی ها نیاز داشتیم.‌ شرایطمان خیلی سخت و نگران کننده شده  بود اما با برد در دیدار با سایپا در جام حذفی تیم جان تازه ای گرفت و ما این جسارت را پیدا کردیم که این تیم را در لیگ هم شکست دهیم از آنجایی که شرایط تیم ها به هم خیلی نزدیک است با چند پیروزی می توان به بالای جدول آمد و ما هم همین هدف را دنبال می کنیم.

اسلامی درباره عوض شدن شرایط تیم با آمدن ساکت الهامی خاطر نشان کرد: آقای الهامی باعث شد شوک مثبتی به تیم ما وارد شود و بچه ها روحیه خوبی بگیرند. خدا را شکر هر دو بازی که آقای الهامی همراه ما بود با پیروزی همراه شد.‌ او برنامه های بسیار خوبی برای نساجی دارد و ما هم سعی می کنیم تمام آن ها را در زمین پیاده کنیم. جو‌ تیم خیلی خوب است و بازیکنان جدید هم دارند جا می افتند.

وی در مورد دیدار با نفت مسجدسلیمان اینگونه توضیح می دهد: بازی حساسی داریم و برای اینکه بخواهیم جایگاه مان را تثبیت کنیم باید ببریم. به هرحال آخرین برد ما در نیم فصل اول مقابل نفت مسجد سلیمان بود و به نوعی برایمان خوش یمن است و تمام تلاشمان را می کنیم که باز هم پیروز شویم. چند روز باقی مانده را خوب تمرین می کنیم تا بتوانیم حریفمان را  شکست دهیم.

اسلامی در پایان افزود: جا دارد از هواداران نساجی که همیشه ما را حمایت می کنند و از پشت بام خانه هایشان بازی های ما را در ورزشگاه وطنی تماشا می کنند تشکر کنم. آن ها در این مدت با نتایج ما خیلی اذیت شدند گرچه خود ما هم شرایط سختی داشتیم اما نوید روز های خوب را به آن ها می دهیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۴۳۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان