//
کدخبر: ۲۹۸۶۷۴ //
طهماسبی در سودای اولین کلین‌شیت؛

امید اول آقامعلم در دوئل با استقلال کیست؟

بدون‌شک برای تیم بحران‌زده نساجی، دستاورد یک امتیازی از تهران هم نمی‌تواند چندان غنیمت بی‌ارزشی باشد.

امید اول آقامعلم در دوئل با استقلال کیست؟
به گزارش فرتاک نیوز،

دو تجربه جدید مجید جلالی در بازگشت دوباره نساجی، دو شکست مقابل شهر خودرو و ذوب‌آهن بود تا همچنان نساجی با 9 امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول بماند و هواداران این تیم نیز نگران سقوط دوباره به لیگ یک باشند؛ جلالی پس از شکست به ذوب‌آهن، دست به تغییرات گسترده زد و به باشگاه اعلام کرد که به پنج بازیکن دیگر نیازی ندارد و شاهین مجیدی، روزبه شاه علی دوست، امیرحسین موسی زاده، آرمان قاسمی و نیما میرزازاد می‌توانند جدا شوند.

این شوک باعث شده تا در آستانه دیدار با استقلال، کادرفنی نساجی این تیم را آرایشی جدید مقابل شاگردان فکری به میدان بفرستد؛ یکی از تغییرات مهم بدون‌شک در خط دروازه رخ می‌دهد، جایی که حالا دیگر خبری از نیما میرزازاد نیست تا فرصت بازی مجددا به مهرداد طهماسبی باتجربه برسد. سنگربانی که در این فصل سه بار فرصت بازی پیدا کرده و مقابل پرسپولیس، فولاد و پیکان به میدان رفته که البته در کلین‌شیت ناکام بوده و چهار گل هم دریافت کرده است.

اما سنگربان باتجربه و 35 ساله نساجی در بازگشت دوباره به ورزشگاه آزادی، باید بتواند نمایش خوبی را در مقابل خط آتش زهردار و گلزن استقلال از خود نشان بدهد تا هواداران نساجی را به آینده امیدوارتر کند؛ دروازه‌بانی که سابقه بازی در تیم‌های فولاد خوزستان، صبای قم و تراکتور را دارد اما مصدومیت‌های متوالی و نیمکت‌نشینی باعث شد تا او از شرایط آرمانی‌اش دور شود و سر از بادران و لیگ دسته اول دربیاورد. حالا دوباره اما براساس تصمیم مجید جلالی طهماسبی فرصت دارد تا مجددا خودش را در لیگ نشان داده و شاید بتواند جایگاهی که پیش از این داشت را به دست بیاورد.

حضور طهماسبی در بازی با پرسپولیس یک امتیاز را برای نساجی به دنبال داشت و جلالی امیدوار است که قرار گرفتن این دروازه‌بان باتجربه در درون دروازه نساجی مقابل استقلال هم با امتیاز برای او همراه باشد؛ این بازیکن پیش از این در بازی‌هایی که مقابل استقلال انجام داد، عملکرد خوبی داشته و همین مساله می‌تواند جلالی را به بازی این هفته امیدوار کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۸۶۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان