//
کدخبر: ۳۰۳۴۲۳ //

سلیمانی: داور یک پنالتی به سود استقلال نگرفت/ بازیکن ماشین‌سازی باید اخراج می شد

کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: داور بازی ماشین سازی و استقلال باید بازیکن تیم میزبان را اخراج و یک پنالتی به سود استقلال می‌گرفت.

سلیمانی: داور یک پنالتی به سود استقلال نگرفت/ بازیکن ماشین‌سازی باید اخراج می شد

حیدر سلیمانی، درباره عملکرد تیم داوری بازی ماشین ساز و استقلال گفت:‌ این بازی در کل دو صحنه مشکوک داشت. ابتدا دقیقه 44 که البته در تصاویر تلویزیونی به شکل واضحی مشخص نشد توپ به دست بازیکن استقلال برخورد کرده یا خیر. در آن صحنه ادامه بازی پس از برخورد حسین‌‍ پور صحیح بود.

وی افزود: در ادامه توپ پس از شوت بازیکن ماشین سازی به بدن مدافع استقلال برخورد کرد اما نفرات تیم میزبان اعتقاد داشتند توپ به دست مدافع حریف برخورد کرده که خورشیدی دستور به ادامه بازی داد. هیچ یک از تصاویر تلویزیونی برای اثبات درستی یا نادرستی تصمیم داور به ما کمک نمی‌کند زیرا فقط از یک زاویه صحنه را دیدیم و در آن هم مشخص نبود خطایی رخ داده است.

به گزارش فرتاک نیوز، کارشناس داوری فوتبال ایران تصریح کرد: در دقیقه 64 هم مدافع ماشین سازی یعنی حبیب  گردانی به دلیل خطا روی مهدی قائدی باید از زمین اخراج و برای استقلال هم پنالتی گرفته می‌‌شد. در اصطلاح داوری به این گونه صحنه‌ها خطای شدید می‌گوییم اما خورشیدی بلافاصله پس از دفع توپ از سوی مدافع ماشین سازی به بازی ادامه داد و اصلاً به آن برخورد دقت نکرد. بازیکن ماشین سازی درون محوطه مرتکب خطای شدید شد و مستحق اخراج بود.

سلیمانی اضافه کرد: کارت زرد دادن خورشیدی به محمد نادری به دلیل شبیه سازی درست بود، زیرا هیچ خطایی روی او صورت نگرفت و نادری اقدام به شبیه سازی کرد. در سایر صحنه‌ها داور به درستی از سوت و کارت زرد خود استفاده کرد، کارت زرد مربیان دو تیم هم به دلیل اعتراض به تصمیم داور صحیح بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۳۴۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان