//
کدخبر: ۲۹۴۸۵۷ //

شب باشکوه دبل مامه تیام

فنرباغچه در شب بریس مامه تیام موفق شد از سد میزبان خود قاسم پاشا عبور کند و به رده چهارم جدول برسد.

شب باشکوه دبل مامه تیام
به گزارش فرتاک نیوز،

در ادامه هفته شانزدهم سوپر لیگ ترکیه، دو تیم فنرباغچه و قاسم پاشا در استادیوم رجب طیب اردوغان به مصاف هم رفتند که این بازی با درخشش مامه تیام، با نتیجه 3 بر صفر به سود فنرباغچه به پایان رسید.

در دقیقه 14 ارسال مرت یاندس از سمت چپ به روی دروازه پس از ضربه مدافع قاسم پاشا روی پای مامه تیام قرار گرفت و این بازیکن با یک ضربه روی پا و زیبا، توپ را به تور دروازه قاسم پاشا چسباند.

در دقیقه 46 نیز ارسال دیدنی دیمیتریس پلکاس پشت مدافعین به تیام رسید و این مهاجم سنگالی با یک استپ زیبا توپ را جلو برد و آن را از میان پاهای دروازه بان قاسم پاشا وارد دروازه این تیم کرد و دومین گلش را به ثمر رساند. در ادامه فنرباغچه در دقایق پایانی نیز موفق شد گل سوم را به ثمر برساند.

مامه تیام که در ابتدای فصل از باشاک شهیر به فنرباغچه پیوست، در دیدارهای دوستانه عملکرد چشمگیری داشت و حتی در یک مسابقه نیز موفق به هت تریک شد ولی این بازیکن نتوانست در بازی های رسمی برای تیم جدیدش گلزنی کرد.

شب باشکوه دبل مامه تیام

اما در هفتمین دیداری که با لباس فنرباغچه به میدان رفت، در دور چهارم جام حذفی در برابر سیواس بلدیه اسپور دو گل به ثمر رساند و فنرباغچه را راهی مرحله بعد کرد. تیام در 6 بازی بعدی موفق به گلزنی نشد تا اینکه امشب در هفته شانزدهم  سوپر لیگ ترکیه بازهم موفق شد بریس کند و با 2 گلی که به ثمر رساند، تیمش را در فاصله 2 امتیازی بشیکتاش صدرنشین قرار دهد.

تیام به صورت کلی در این فصل 13 بار برای فنرباغچه به میدان رفته و 4 بار دروازه رقیبان را باز کرده است. او در این تعداد بازی، 2 پاس گل نیز داده است که دومین پاس او هفته قبل به ثبت رسید تا تیام نشان دهد یک روند مثبتی را در تیمش آغاز کرده است.

مامه تیام که نامی آشنا برای فوتبالدوستان ایرانی است و هواداران استقلال از او خاطرات بسیار خوبی در ذهن دارند، قطعا درخشش او در تیم های دیگر باعث می شود استقلالی ها بابت از دست دادن این بازیکن حسرت بخورند چرا که در صورت ماندگاری او در ترکیب تیم وینفرد شفر، آبی پوشان می توانستند به قهرمانی در لیگ برتر و رسیدن به مراحل بالای لیگ قهرمانان آسیا امیدوار باشند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۴۸۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان