//
کدخبر: ۲۶۵۵۷۷ //

سه امتیاز شیرین با دبل مهاجم سابق آبی ها

تیم کاسیم پاشا در دیداری حساس با گل‌های مامه تیام توانست مالاتیا اسپور را شکست دهد.

 سه امتیاز شیرین با دبل مهاجم سابق آبی ها
به گزارش فرتاک نیوز،

شب گذشته و در استارت سوپرلیگ ترکیه، تیم کاسیم پاشا در دیدار با تیم همشهری خود مالاتیا اسپور پیروزی شیرینی را به دست آورد. این تیم آبی پوش نخست از حریف خود عقب افتاد اما در ادامه گل های مهاجم سابق استقلال، روند مسابقه را تغییر داد.

تیام در دقایق نخست این بازی در محوطه جریمه سرنگون شد و داور پنالتی اعلام کرد اما بعد از تماشای دوباره صحنه از طریق کمک داور ویدیویی، به این نتیجه رسید که پنالتی اشتباه بوده و نظرش را عوض کرد. دقایقی بعد نیز VAR به کمک این تیم آمد و این بار گل مالاتیا اسپور مردود اعلام شد.

با این حال در شرایطی که تصور می‌شد نیمه نخست به پایان رسیده، میشل دونالد دروازه رمضان کوشه را باز کرد تا نیمه اول با پیروزی مالاتیا اسپور به پایان برسد و شاگردان فواد کاپا در موقعیت سختی قرار بگیرند.

دربی شب گذشته ترکیه در نیمه دوم به شکل عجیبی دنبال شد و مامه تیام وینگر چپ تیم کاسیم پاشا با درخششی عجیب و غریب توانست دو گل برای تیمش بزند. در دقیقه ۶۱ وی با استفاده از اشتباه مدافعان حریف و با توپ ربایی تماشایی، وارد محوطه جریمه شد و در موقعیت تک به تک دروازه مالاتیا را گشود تا بازی به تساوی کشیده شود.

شش دقیقه بعد روی یک ضربه ایستگاهی و در شلوغی محوطه جریمه، مهاجم شماره ۱۱ توپ سوم را تصاحب کرد و بعد از کنترل آن با چرخش و شوتی تماشایی این بار از نقطه ای دورتر یک گل زیبا به ثمر رساند تا کاسیم پاشا به پیروزی ارزشمندی دست پیدا کند.

نکته جالب این که مهاجم سنگالی در طول ۸۶ دقیقه بازی فقط همین دو شوت را به ثبت رساند که هر دو گل شدند.

با این پیروزی کاسیم پاشا ۲۹ امتیازی شد و بالاتر از مالاتیا اسپور در رتبه دوازدهم قرار گرفت. مامه تیام نیز بعد از چهار ماه گلزنی کرد تا توانایی خود را به رخ بکشد. مهاجم سابق استقلال این فصل در سوپرلیگ ترکیه ۸ گل به ثمر رسانده است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۵۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان