//
کدخبر: ۲۶۵۴۰۳ //

زنگ خطر برای ستاره استقلال به صدا درآمد

داریوش شجاعیان اگر بی‌مهابا و یک‌باره وارد مسابقات شود ممکن است بار دیگر دچار مصدومیت شدید شود.

زنگ خطر برای ستاره استقلال به صدا درآمد
به گزارش فرتاک نیوز،

داریوش شجاعیان اگر بی‌مهابا و یک‌باره وارد مسابقات شود ممکن است بار دیگر دچار مصدومیت شدید شود.

در روزهای گذشته از اردوی تیم استقلال خبر رسید شاید داریوش شجاعیان بتواند هم‌تیمی‌هایش را در دیدار اول لیگ برتر در دوران پساکرونا همراهی کند. در همین ارتباط با یکی از اعضای کادر فنی تیم استقلال صحبت کردیم که این فرد آگاه این موضوع را به طور قطع رد کرد. مربی استقلال در این باره به خبر ورزشی گفت: «داریوش شجاعیان مهرماه سال گذشته از ناحیه رباط صلیبی دچار پارگی شد. او در این مدت پس از جراحی و پشت‌سر گذاشتن دوران نقاهت از اوایل خرداد تمرینات سبک خود را روی چمن آغاز کرد، اما چون شجاعیان به تازگی از مصدومیت برگشته و ماه‌هاست در مسابقات فوتبال شرکت نداشته، قطعاً به این زودی نمی‌توان او را به مسابقات وارد کرد.»

این فرد مسئول در کادر فنی استقلال تأکید کرد داریوش شجاعیان اگر بی‌مهابا و یک‌باره وارد مسابقات شود ممکن است بار دیگر دچار مصدومیت شدید شود. او این روزها کنار اعضای تیم تمرین می‌کند، اما این فرد مطلع در کادر فنی گفت: «شجاعیان در بخش‌هایی از تمرین با دیگر بازیکنان کار می‌کند، اما در یکسری از تمرینات پرفشار با توپ هیچ فعالیتی نداشته و شرکت ندارد چراکه هنوز مجوز فشار وارد کردن روی این بازیکن برای کادر فنی صادر نشده است.»

داریوش شجاعیان آخرین بار در مهرماه سال گذشته مقابل تیم سایپا به میدان رفت که در نیمه اول بازی بر اثر آسیب‌دیدگی از ناحیه زانو از زمین خارج شده و در نهایت مدت‌ها از فوتبال دور ماند. این بازیکن پیش از این نیز از ناحیه زانوی دیگرش دچار پارگی رباط صلیبی شده بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۴۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان