//
کدخبر: ۲۹۳۶۷۷ //

۱۰ بدل شیخ دیاباته در ترکیب استقلال

بازیکنان استقلال با برگزاری یک تمرین شاداب، خود را آماده دیدار با گل گهر کردند.

10 بدل شیخ دیاباته در ترکیب استقلال

تمرینات فشرده و پرفشار استقلالی ها برای حضور در دیدار برابر گل گهر، امروز نیز در مجموعه نفت تهرانسر برگزار شد که در این تمرین، اصحاب رسانه با حضور در مجموعه تمرین آبی پوشان، با کادرفنی استقلال به مصاحبه مشغول شدند.

به گزارش فرتاک نیوز، در بخش اول تمرین، بازیکنان به پاسکاری ساده و گرم کردن مشغول شدند اما بخش اصلی تمرین امروز را فوتبال درون تیمی تشکیل داد که محمد نادری و داریوش شجاعیان در این تمرین به صورت اختصاصی کار کردند.


پس از گرم کردن و شروع تمرین گروهی، بازیکنان استقلال با نظر کادرفنی در قالب دو تیم سبز و زرد در یک بازی درون تیمی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری تیم سبز به پایان رسید.

در پایان این تمرین، بازیکنان تیم سبز که برنده این بازی شده بودند، با حضور در برابر دوربین باشگاه استقلال، به انجام شادی منحصربه‌فرد شیخ دیاباته مشغول شدند و با در آوردن دست خود به حالت پنجه های ببر، شادی خود را نشان دادند.


شیخ دیاباته که چند هفته ای است به دلیل آسیب دیدگی از تمرینات تیم به دور است، در روزهای اخیر به تمرینات گروهی و درون تیمی اضافه شده است ولی فکری سرمربی آبی پوشان امروز در گفتگو با رسانه ها اعلام کرد که از دیاباته برای دیدار مقابل گل گهر استفاده نمی کند.


با توجه به در پیش بودن شهرآورد تهران، فکری قصد ندارد ریسک استفاده از دیاباته را به جان بخرد و احتمالا این بازیکن از بازی با آلومینیوم اراک در ترکیب آبی پوشان به میدان برود تا خودش را مهیای بازی با پرسپولیس کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۳۶۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان