//
کدخبر: ۲۹۲۷۰۳ //

بیانیه باشگاه بایرن در مورد مصدومیت ستاره فرانسوی

مصدومیت روز گذشته کینگزلی کومان عضلانی است و او می تواند تا یک ماه دیگر به میادین برگردد.

بیانیه باشگاه بایرن در مورد مصدومیت ستاره فرانسوی

باشگاه بایرن مونیخ بیانیه ای را درباره کینگزلی کومان که روز گذشته به دلیل مصدومیت در دیدار برابر بایرلورکوزن تعویض شده بود، منتشر کرد.


کومان در دیدار برابر بایرلورکوزن پانزدهمین دیدار خود در این فصل را انجام داد. بازیکن تیم ملی فرانسه در این فصل عملکرد بسیار خوبی را در تیم هانسی فلیک به نمایش گذاشته اما در دقیقه 33 نبرد حساس صدر جدول به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ مجبور به ترک میدان شد.

بایرن مجبور شد کومان را از زمین بازی بیرون ببرد و لروی سانه را جانشین او کند و همین موضوع باعث شد که نگرانی‌هایی پیرامون دوری طولانی مدت این بازیکن 24 ساله به وجود بیاید؛ با این حال باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد که کومان مشکل خاصی ندارد و می‌تواند پس از وقفه زمستانی به میادین برگردد.

 

به گزارش فرتاک نیوز، در بیانیه منتشر شده در سایت باشگاه بایرن مونیخ آمدهاست:« کینگزلی کومان دچار کشیدگی همسترینگ پای چپ در جریان دیدار برابر بایرلورکوزن شد. دپارتمان پزشکی پس از انجام اسکن این موضوع را تایید کرده است‌.»
تیم فلیک با یک گل عقب بود که کومان از ترکیب بیرون رفت و آنها در نهایت موفق شدند با درخشش روبرت لواندوفسکی در این دیدار حساس 1-2 به پیروزی برسند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۲۷۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان