//
کدخبر: ۲۹۲۱۱۵ //

میرزازاد: شکست مقابل سپاهان را جبران می‌کنیم

دروازه‌بان جوان نساجی می گوید در بازی‌های آینده به روند گل نخوردن و کم گل خوردن ادامه خواهند داد.

میرزازاد: شکست مقابل سپاهان را جبران می‌کنیم

نساجی مازندران در بازی گذشته مقابل سپاهان ۴ گل دریافت کرد و این موضوع شاگردان فاضلی را بسیار متعجب کرد. نیما میرزازاد در خصوص آن دیدار گفت: در ۲۰ دقیقه اول خوب بازی کردیم علیرغم اینکه ما از موقعیت های مان استفاده نکردیم اما سپاهان این کار را کرد . گل اول آن ها باعث شد تیم ما بهم بریزد و بعد هم گل های بعدی زده شد ما برای برد اصفهان رفته بودیم ولی این اتفاق نیفتاد و با شکست زمین را ترک کردیم آن بازی برای ما تمام شده است. فکر می‌کنم یک اتفاق نادر باشد مخصوصا برای تیمی که ما امسال داریم و مطمئن هستم در ادامه فصل  چنین اتفاقی نخواهد افتاد. امیدواریم بتوانیم در بازی فردا یک نتیجه خوب بگیریم .


که در دیدار با سپاهان ۴ گل خورد ادامه داد: به هرحال وقتی یک تیم می‌برد قطعاً کل مجموعه تلاش کرده‌اند و تیمی که می بازد یعنی کل تیم گل دریافت کرده اند. نمی شود گفت تقصیر شخص خاصی بوده بیان اینکه دلیل مشخصی برای این قضیه آورد. قطعا همه ما در این باره مقصر هستیم اما شما مطمئن باشید که تیم خوبی داریم ، در ادامه بازی قطعاً شکست را جبران می‌کنیم و روزهای خوبمان برمیگردیم ولی در مجموع ما جزو تیم هایی بودیم که خیلی کم گل خورده بودیم ولی نمی دانم چه شد این اتفاق افتاد مطمئن باشید ما روند گل نخوردن مان را و کم گل خوردن را ادامه می‌دهیم و به هفته‌های آینده امیدوار هستیم.


به گزارش فرتاک نیوز، میرزازاد در پایان در خصوص دیدار فردا با مس رفسنجان افزود: مس رفسنجان تیم خوبی دارد و ما این موضوع را در جلسه آنالیز کاملاً حس کردیم ، آن ها در هفته های اخیر نمایش خوبی داشتند و ما بازی سختی داریم ولی ما می‌رویم که اول از همه بازی خوبی از خود به نمایش بگذاریم و با پیروزی از زمین خارج شویم تا دوباره به صدر جدول برگردیم .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۲۱۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان