//
کدخبر: ۲۸۹۹۵۴ //

شیری: ۱۰نفره دانستن برد پرسپولیس خیلی بی‌انصافی بود

پرسپولیس در یک بازی جذاب توانست به یک برد ارزشمند مقابل شهرخودرو مهدی رحمتی دست پیدا کند تا در آستانه فینال آسیا هم به صدر جدول نزدیک تر شود و هم اینکه از لحاظ روحی و روانی در آستانه بازی بزرگ آسیایی سرخ ها شرایطی به مراتب بهتر پیدا کنند.

شیری: 10نفره دانستن برد پرسپولیس خیلی بی‌انصافی بود
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس در یک بازی جذاب توانست به یک برد ارزشمند مقابل شهرخودرو مهدی رحمتی دست پیدا کند تا در آستانه فینال آسیا هم به صدر جدول نزدیک تر شود و هم اینکه از لحاظ روحی و روانی در آستانه بازی بزرگ آسیایی سرخ ها شرایطی به مراتب بهتر پیدا کنند. نکته جالب در مورد عملکرد پرسپولیس در بازی های اخیر شرایط خوب خط دفاعی این تیم است که با به ثبت رساندن تنها صفر جدول، دروازه شان در این چهار بازی باز نشده است. تیمی که حالا به جز عملکرد خوب در خط دفاعی در فاز تهاجمی هم به کار تیم آمده و توانسته در گلزنی و گلسازی نقش داشته باشد. کنعانی زادگان در بازی با نفت آبادان پنالتی گرفت تا تک گل سه امتیازی روی نفوذ او به ثمر بنشیند و در بازی با شهر خودرو هم سیدجلال حسینی با تمام قدرت با حضور در محوطه جریمه حریف یک گل قشنگ را به ثمر رساند تا زمینه ساز دو گل بعدی شاگردان گل محمدی در این مسابقه شود. در کنار این دو بازیکن، مهدی شیری و سعید آقایی هم عملکرد خوبی در چند بازی اخیر سرخ ها داشته اند. آقایی پاس گل اول را ساخت و شیری هم با نعمتی زوج خوبی را در منطقه راست با هم تشکیل داده اند و خستگی ناپذیر تا دقیقه 90 در کارهای هجومی شرکت داشتند. در این زمینه گفت و گویی با مهدی شیری داشتیم و او در پاسخ به ورزش 3 جوابگوی سوالات ما بود.

 

بعد از تساوی مقابل نفت مسجدسلیمان که انتقادهای زیادی را به همراه داشت، برد خوبی مقابل شهر خودرو به دست آوردید و به صدر جدول نزدیک تر از قبل شدید.
در بازی با نفت مسجدسلیمان متاسفانه در حالی که تیم حریف کاملا در لاک دفاعی بود چند موقعیت برای گلزنی داشتیم که یکی از آنها روی پنالتی سیامک نعمتی بود که با بدشانسی ضربه خوبی که زده بود به تیرک خورد. به همین خاطر خودمان را برای این بازی آماده کرده بودیم چون می دانستیم تقابل دشواری برابر شهرخودرو خواهیم داشت. خدا را شکر بچه های تیم با یک عملکرد خوب توانستند نکات مدنظر کادرفنی را در زمین پیاده کنند و با سه گل این بازی را ببریم.

در این بازی هم که خط دفاعی پرسپولیس بازهم تاثیرگذار ظاهر شد تا هم گل نخورده باشد و هم با گلی که سیدجلال به ثمر رساند نشان دهد حال و اوضاع دفاع تیم یحیی حسابی خوب است؟
به جز سعید آقایی که امسال به ما اضافه شده است بقیه بازیکنان کاملا با هم هماهنگ هستند و با هم آشنایی کامل داریم. سعید هم خیلی خوب خودش را با تیم هماهنگ کرده و همین باعث شده یک خط دفاعی خوب هم در فاز دفاعی و هم در فاز تهاجمی داشته باشیم. البته این مساله به تلاش کل تیم برمی گردد از خط دروازه که حامد لک عالی کار می کنند تا خط میانی و خط دفاعی که با عملکرد خوب شان این اجازه را می دهند تا مدافعان هم بتوانند هم در کارهای دفاعی و هم تهاجمی عملکرد خوبی داشته باشند. خدا را شکر پرسپولیس به معنی واقعی کلمه با همه تغییراتی که داشته بازهم نشان داده یک تیم است و رفته رفته شرایط بهتر خواهد شد اما قطعا بدانید این پرسپولیس یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بازهم خواهد بود.

اما جالب است مهاجمان گل نمی زنند و مدافعان این تیم و هافبک ها یا گل می سازند و یا گل می زنند.
وقتی تیمی یک بازی هجومی را در یک بازی در دستور کار دارد همان طور که گفتم یک هماهنگی تیمی باعث می شود که دفاع تا محوطه جریمه حریف برای گلزنی پیش برود. اینکه مدافعان پرسپولیس در کارهای تهاجمی حضور دارند به واسطه عملکرد تیمی است و یک هماهنگی خوب باعث می شود این اتفاق بیفتد. مهمترین اتفاق موفقیت پرسپولیس است و شک نکنید مهاجمان ما هم به زودی پایشان به گل باز می شود و کمی فرصت می خواهند تا کاملا با تغییراتی که تیم داشته جا افتاده و هماهنگ تر شوند.

 

اما گل نزدن آرمان رمضانی در بازی با شهرخودرو با موقعیت هایی که داشت حسابی باعث شد به او انتقاد شود.
بله در جریان قرار دارم و حتی دیدم در برخی رسانه ها برد پرسپولیس را 10 نفره دانستند که واقعا کنار گذاشتن نام آرمان بی انصافی بود. واقعا در روزی که پرسپولیس یک برد ارزشمند را به دست آورده و احتیاج به حمایت همه جانبه داشته تا با افزایش توان روحی بازیکنان برای فینال آسیا آماده شوند، شنیدن و دیدن این مسائل ناراحت کننده است. قطعا عملکرد آرمان رمضانی هم بسیار خوب بوده که ما توانستیم برنده این بازی باشیم و با اینکه موفق به گلزنی نشده بدون شک اما در تقابل با شهرخودرو تاثیرگذار بوده است.

 

در ضمن آرمان تازه به پرسپولیس آمده و اولین بازی فیکس خودش را انجام داد او احتیاج به زمان و حمایت دارد و همان طور که آقایحیی گفت با دقت بیشتر می تواند موقعیت هایش را به گل هم تبدیل کند.

 

الان هم چالش بازی های شما با سپاهان و استقلال مطرح است که حرف و حدیث زیاد درست کرده است؟
من در مورد این مسائل صحبتی ندارم چون در حیطه وظایف من نیست که در مورد آن صحبت کنم. ما آماده فینال آسیا می شویم و ان شاء ا... بتوانیم با بهترین عملکرد و رسیدن به عنوان قهرمانی دل هواداران را شاد کنیم. گویا سازمان لیگ منتظر روشن شدن وضعیت سفر پرسپولیس به قطر و آزمایش های ما قبل از حضور در این کشور است تا تکلیف این مسابقه روشن شود.

 

چقدر امیدوار هستید این تیم بتواند با سختی هایی که داشته کاپ قهرمانی را تصاحب کند.
به هرحال پرسپولیس با تغییرات زیادی این فصل داشته اما دیدید که نفراتی که تازه به ما اضافه شدند در مرحله گروهی و مراحل بعدی تا رسیدن پرسپولیس به فینال بهترین نمایش را داشتند. متاسفانه ما با بی عدالتی آل کثیر را در فینال نداریم و امیدوارم تلاش های باشگاه برای رساندن او به این بازی به ثمر بنشیند اما هرچه هست تنها عنصری که می تواند به عما کمک کند آرامش است. این پرسپولیس، کادرفنی، آقایحیی و تک تک بازیکنان احتیاج به آرامش و حمایت دارند تا بتوانند با شرایط خوبی آماده فینال و بازی بزرگی باشد که می تواند نقطه عطف تلاش های این چند سال ما باشد.

 

تو هم در این چند بازی اخیر پرسپولیس عملکرد خوبی داشتی و بازی دیروز تو مقابل شهر خودرو نقطه تاییدی روی دعوت تو از سوی اسکوچیچ به تیم ملی بود که حرف و حدیث زیاد داشت که حتی عذرخواهی محمدحسین میثاقی را هم از تو بابت صحبت هایی که کرده بود به همراه داشت.
من دفعه قبل هم که این سوال را از من پرسیدند یک جواب دادم که سرم پایین است و کارم را با قدرت برای موفقیت پرسپولیس پیش می برم و کاری به این مسائل و حواشی ندارم. هر موقع هم که کادرفنی صلاح دانست و لازم بداند که در تیم ملی باشم با تمام وجود آماده خدمت به لباس تیم کشورم هستم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۹۹۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان