//
کدخبر: ۲۹۲۶۹۸ //

دیدار مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با مدیرکل صداو سیمای اصفهان

دکتر جوادمحمدی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب اهن اصفهان صبح روز یکشنبه باحضور در دفتر دکتر بهرام عبدالحسینی مدیرکل صداو سیمای اصفهان با وی دیدار و گفتگو نمود.

دیدار مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با مدیرکل صداو سیمای اصفهان

در این دیدار که با حضورمهندس اصغر آذربایجانی قائم مقام صداو سیمای اصفهان ، محمد مهدی رمضانی مدیر روابط عمومی و اموربین الملل باشگاه و حسین حقیقت تهیه کننده برنامه های ورزشی و فوتبال برتر برگزار گردید.

photo_2020-12-20_16-25-33

دکتر جواد محمدی ضمن تبریک میلاد حضرت زینب ( س) و روز پرستار و تقدیر از زحمات مدافعان سلامت ، با تشکر از زحمات صداوسیمای اصفهان در جهت حمایت از تیمهای ورزشی اصفهان و باشگاه ذوب آهن  ، در خصوص دغدغه ها و دیدگاههای هواداران عزیز باشگاه ذوب آهن در مورد برنامه های ورزشی استان و پخش مسابقات ، بی طرفی گزارشگران مسابقات ، پخش اخبار مسابقات و رویدادها ی باشگاه ، پوشش رویدادهای فرهنگی و مسئولیت های اجتماعی باشگاه ، لزوم وجود تجهیزات بهتر سمعی و بصری و کمک داور ویدویی  VAR، و تعاملات و جلسات مشترک باشگاه و صداوسیما بحث و تبادل نظر نمود.

عبدالحسینی مدیرکل صداوسیمای اصفهان نیز ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار با تشکر از حضور دکتر جواد محمدی و همراهان در مرکزصداو سیمای استان گفت : باشگاه ها و مسابقات ورزشی استان از جمله تیمهای باشگاه ذوب آهن  نقش بسزایی در شادابی و نشاط جامعه دارند و تمام تلاش ما در جهت حمایت از انهاست و تلاش کرده ایم از این باشگاهها به دلیل فضای دوستی و رفاقت و شادابی که در جامعه ایجاد میکنند حمایت کنیم و از محور عدالت خارج نشویم هرچند که باید یکسری استانداردهایی هم رعایت گردد.

وی در خصوص دغدغه ها باشگاه و هواداران نیز  گفت حساسیت هواداران باشگاه را درک میکنیم و همیشه دنبال حمایت از تیم های استان از جمله ذوب آهن اصفهان بوده ایم  موارد مطرح شده را بررسی و دغدغه ها رفع خواهد شد.

در ادامه جلسه دو طرف در خصوص تجهیز بهتر و پیشرفته تر ورزشگاه فولادشهر جهت پوشش مسابقات فوتبال تیم دوب آهن بحث و تبادل نظر نمودند.

در پایان جلسه دکتر جواد محمدی از عبدالحسینی دعوت نمود در باشگاه ذوب آهن حضور یابند که مقررشد این جلسه در هفته اینده در محل باشگاه ذوب آهن اصفهان  برگزار گردد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۲۶۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان