//
کدخبر: ۲۹۱۶۸۹ //
ملوان بندرانزلی؛

محکومیتی که سنگین تمام شد / قزوین هم برای ملوان خوش یمن نبود!

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در مقابل آرمان گهر سیرجان به تساوی دست پیدا کرد تا ملوانان از دو دیداری که محروم از میزبانی بودند تنها ۱ امتیاز کسب کنند.

محکومیتی که سنگین تمام شد / قزوین هم برای ملوان خوش یمن نبود!
به گزارش فرتاک نیوز،

پیش از آغاز فصل از سوی کمیته انضباطی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی به برگزاری دو دیدار خارج از استادیوم خودش محروم شد و باید در شهری بی طرف از رقبای خود میزبانی می‌کرد،با این تفاسیر ملوان در ۴ دیدار ابتدایی رقابت ها در انزلی حضور نداشت.

ملوان در هفته نخست شهر نوشهر را برای میزبانی خود انتخاب کرد تا در این شهر پر خاطره از قشقایی شیراز میزبانی کند،ملوانان اما در این دیدار علی رغم اینکه بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند اما با دریافت گل در دقایق پایانی از خریف خود شکست خوردند تا در نخستین میزبانی خارج از استان‌ خود شکست بخورند.

اما ملوان در هفتت دوم و سوم که میهمان تیم های چوکا تالش و رایکا بابل بود موفق شد دو پیروزی پیاپی را کسب کند تا شکست هفته نخست را به دست فراموشی بسپارد،ملوانان برای دومین میزبانی که باید خارج از استان انجام می‌دادند شهر قزوین را انتخاب کردند تا دیگر در نوشهر حاضر نشوند.

ملوان در این هفته باید به مصاف آرمان گهر سیرجان می‌رفت و بسیاری امیدوار به شکست این تیم بودند،شاگردان مازیار زارع در ابتدا هم از حریف پیش بودند و حتی تا ثانیه های پایانی این برتری ادامه داشت تا اینکه در لحظات پایانی دروا‌زه‌ی مبین عشایر باز شد و دومین میزبانی خارج از استان هم برای قوی سپید خوش یمن نبود.

ملوان دیگر از هفته ششم رقابت ها  می‌تواند در ورزشگاه پیر شهر خودش از رقبا میزبانی کند تا چمن ورزشگاه تختی هم پس از ماه ها میزبان ملوان باشد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۱۶۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان