تاریخ انتشار: 1395/06/23 15:55
کد خبر: 261708

در استقلال هیچکس مقصر نیست!

استقلال باز هم نبُرد. پنج هفته ابتدایی لیگ شانزدهم، و آمار استقلال دو شکست و سه تساوی. آبی ها نه خوب بازی می کنند و نه خوب امتیاز می گیرند. مثل «تیم ملی» خوش شانس هم نیستند! گران ترین تیم لیگ برتر حالا چند سانتی متری با «قعر» فاصله دارد.
در استقلال هیچکس مقصر نیست!

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، صدای همه در آمده. در گوشه و کنار شهر، از فضای حقیقی گرفته تا مجازی، همه انتقاد می کنند. از منصوریان، از دانش فنی او، از وزیر ورزش، از دستیاران ضعیف و بازیکنان کم فروغ و پُر ادعا. اما براستی مقصر کیست و  چه کسی را مقصر دانست.

منصوریان بعد از بازی مقابل ماشین سازی شرایط تیمش را «مساعد» می بیند. او اعتقاد دارد روز «فوق العاده» ای را سپری کرده اند و اگر  «خوش شانس» بودند، پیروز می شدند. منصوریان گفته برای دیدار مقابل پرسپولیس نیز آماده هستند و جای «نگرانی» نیست. پس تا اینجای کار، انتقادها از منصوریان کاملا بی اساس است. علیمنصور به هوادارن «مشتلق» داده که همه چیز خوب است و نگران نباشید و  آسوده بخوابید که او «بیدار» است. 

 می ماند بحث وزیر و انتقادهایی که از ایشان برای انتخاب منصوریان می شود. مازیار خان مدیر روابط عمومی وزارت ورزش قبل ترها در گفت و گو با خبرگزاری ها و سایت ها متذکر شده بود که دکتر گودرزی در انتخاب منصوریان هیچ نقشی نداشته است و تنها تایید کننده این انتخاب بوده، « وزیر به مسئله انتخاب منصوریان ورود نکرده و نخواهد کرد و فقط مهر تاییدی بر تصمیمات زده و می زند. گزارشی از جلسات هیئت مدیره به دست وزیر می رسد تا در جریان امور باشند و بتوانند در مقابل نهادهای گوناگون، عملکردشان را بیان کنند. بنابراین می بینید که اصلا دخالتی صورت نمی گیرد و رویکرد، کاملا نظارتی است.»

 بهتاش فریبا هم که به تازگی مدیر فنی استقلال شده معتقد است آبی ها شرایط خوبی دارند و در بازی مقابل ماشین سازی هم اگر «بخت» یارشان می بود پنج بر یک، پیروز می شدند. این یعنی رضایت از عملکرد کادر فنی، تیم و بازیکنان. خسرو حیدری بازیکن گران قیمت استقلال هم مدعی است که سرمربی نمی تواند در چند هفته «شق القمر» کند. او گفته خوب بازی کردیم ولی بدشانس بودیم. 

ملاحظه می کنید که در استقلال از کادر فنی گرفته تا بازیکنان همه راضی هستند. می ماند بحث «ناراضی» ها که باید فکری به حال خود کنند و اگر از این رضایت حرص درار حرص می خورند، «آب» را بریزند آنجایی که می سوزد!

نویسنده: "مصطفی فراغت"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ebjpv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گلر سابق سپاهان و استقلال به توسعه کیش پیوست