//
کدخبر: ۲۹۰۹۹۶ //

زیدان: اخراجم به صلاح باشد رئال تعلل نمی‌کند

زین الدین زیدان مصرانه تاکید دارد که اگر تیم تحت هدایت وی در صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان ناکام بماند، وی هرگز به از دست دادن شغلش روی نیمکت کهکشانی‌ها فکر نخواهد کرد.

زیدان: اخراجم به صلاح باشد رئال تعلل نمی‌کند
به گزارش فرتاک نیوز،

رئال مادرید، قهرمان ۱۳ دوره لیگ قهرمانان اروپا که تاکنون هرگز از صعود از مرحله گروهی بازنمانده است، فردا (چهارشنبه) در مادرید پذیرای بورسیا مونشن گلادباخِ صدرنشین است و برای صعود به نتیجه بهتری نسبت به نتیجه شاختاردونستک برابر اینترمیلان نیاز دارد.

رسانه‌های محلی اسپانیا در گزارش‌هایی پراکنده مدعی شده‌اند که زیدان در صورت صعود نکردن رئال به یک هشتم لیگ قهرمانان، اخراج خواهد شد با این وجود، مرد فرانسوی می‌گوید که فقط روی سه امتیاز دیدار فرداشب تمرکز کرده و به آینده اش فکر نمی‌کند.

زیدان در این خصوص اظهار داشت: باشگاه (درصورت عدم صعود) هرکاری که نیاز باشد انجام می‌دهد، درست مثل همیشه اما من تنها و تنها به دیدار فردا فکر می‌کنم.

وی افزود: غیر از پیروزی به چیز دیگری فکر نمی‌کنم؛ روی بازی فردا متمرکز هستم و می‌دانیم که باید چه کاری انجام دهیم. کار دشواری است اما نیاز داریم که با رضایت از عملکردمان، از زمین بازی خارج شویم. می‌دانیم که همزمان دیدار دیگری(شاختار و اینترمیلان) برگزار می‌شود اما فقط به بازی خودمان فکر می‌کنیم. فردا برابر حریف سرسختی بازی داریم که کار را برای ما دشوار خواهد کرد.

زیدان در ادامه گفت: دقیقا از شرایط آگاه هستیم. می‌خواهیم سه امتیاز را به دست آورده و صدرنشین گروه شویم. این تمام چیزی است که به آن فکر می‌کنیم. تمام بازی‌ها اهمیت دارند اما دیدار فردا فرصت بزرگی است برای آنکه خودمان را به عنوان یک تیم ثابت کنیم.

زیزو در ادامه از بازگشت «سرخیو راموس» کاپیتان تیمش بدنبال از دست دادن ۶ بازی قبلی به دلیل مصدومیت، استقبال کرد.

رئالی‌ها در حالی فردا آخرین دیدار مرحله گروهی خود را برگزار می‌کنند که از پنج دیدار قبلی خود در گروه دوم لیگ قهرمانان، تنها ۷ امتیاز کسب کرده و هم‌اکنون در رده سوم جدول رده‌بندی این گروه قرار دارند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۰۹۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان