//
کدخبر: ۲۸۱۰۲۹ //

زیدان: به اندازه کافی بازیکن دارم

سرمربی رئال مادرید اعلام کرد تعداد بازیکنانی که در اختیار دارد زیاد است و نیازی نمی‌بیند با بازیکن جدیدی قرارداد امضا کند.

زیدان: به اندازه کافی بازیکن دارم
به گزارش فرتاک نیوز،

رئال مادرید چهارشنبه شب در هفته چهارم لالیگا به مصاف رئال وایادولید می رود. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: باید کاری را انجام دهیم که انجام می دادیم. حریف پیچیده ای در انتطارمان است و باید از دقیقه نخست خوب بازی کنیم. در خانه بازی می کنیم و می خواهیم پیروز شویم.

سرمربی رئال مادرید درباره انتقادات از VAR پس از دیدار مقابل رئال بتیس گفت: من را شگفت زده کرد چون از چیزی انتقاد می کنند که دقیق است. من درباره چنین مسائلی صحبت نمی کنم. هر کسی می خواهد می تواند هر نظری بدهد. از انتقادها نسبت به VAR عصبانی نیستم.

سرمربی فرانسوی در مورد احتمال فروش یوویچ و مایورال اظهار کرد: این یک مساله اقتصادی است. باید همه چیز را در نظر گرفت چه ورزشی و چه اقتصادی. به همین خاطر تا پنجم اکتبر خواهیم دید چه اتفاق هایی رخ خواهد داد.

زیدان در ادامه به وضعیت ادن هازارد اشاره کرد و گفت: او خیلی نزدیک است به روی فرم بودن. اکنون آماده است. با تیم خوب تمرین می کند. سپس باید در رابطه با او تصمیم گیری کنیم. هازارد تنها می خواهد بازی کند. او مشکل بزرگی داشت و مدت ها اذیت می شد اما اکنون به نظر خوب می رسد. فصل خیلی طولانی است و او یک بازیکن حرفه ای است. او می خواهد در کنار هم تیمی هایش باشد و کمک کند.

سرمربی رئال مادرید دوباره تاکید کرد که تیمش نیاز به بازیکن جدیدی ندارد. او در این رابطه اظهار کرد: این تیم را دارم و برای من بهترین ها هستند. همیشه مادرید بهترین ها را در اختیار دارد. فصل نقل و انتقالات باز است اما من از داشتن چنین بازیکنانی خشنودم. ما زیاد هستیم. بازیکنان بیشتری به تیم بپیوندند؟ برای چه؟ همه کسانی که در اختیار دارم خوب هستند و از آن ها رضایت دارم.

زیدان درباره انتخاب ترکیب اصلی و قراردادن کریم بنزما در میان یازده نفر گفت: این درست نیست که من تنها دوست دارم بنزما در خط حمله باشد بلکه باید برای هر بازی بهترین ها را انتخاب کنیم. می دانیم که باید بهتر شویم اما باید آرام باشیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۱۰۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان