//
کدخبر: ۲۷۱۷۳۷ //

راه حل جدید رئال مادرید برای جذب ستاره لاتزیو

ممکن است لاتزیو در ازای جذب بورخا مایورال و دریافت پول نقد اجازه انتقال سرگی میلینکوویچ ساویچ به رئال مادرید را صادر کند.

به گزارش فرتاک نیوز،

 رئال مادرید سالهاست در رویای خرید سرگی میلینکوویچ ساویچ است و Le10Sport مدعی شد ممکن است این رویا در تابستان امسال تحقق یابد. باشگاه لاتزیو به دنبال جذب یک مهاجم نوک می گردد و بورخا مایورال، گلزن تحت قرارداد رئال مادرید مورد توجه این تیم قرار گرفته و اینگونه ممکن است شرایط انتقال میلینکوویچ ساویچ به برنابئو فراهم شود.

بورخا مایورال که در آکادمی رئال مادرید رشد کرده، در دو فصل اخیر به صورت قرضی برای لوانته به میدان رفته و حالا ممکن است فصل بعد راهی سری آ و لاتزیو شود. اخباری در مورد احتمال توافق دو تیم برای رفتن میلینکوویچ ساویچ به رئال مادرید در ازای خرید ماریورال و پرداخت پول نقد به باشگاه ایتالیایی منتشر شده است.

رقمی 80 میلیون یورویی برای انتقال میلینکوویچ ساویچ تعیین شده و به جز رئال مادرید، پاری سن ژرمن نیز در این تابستان با جدیت شرایط این خرید این هافبک 25 ساله و صربستانی را ارزیابی خواهد کرد. زین الدین زیدان به دنبال جوان سازی خط میانی تیمش است و با توجه به افزایش سن بازیکنانی چون لوکا مودریچ، تونی کروس و کاسمیرو، احتمال دارد مهم ترین خرید رئال مادرید در این تابستان در خط میانی باشد. البته نام میلینکوویچ ساویچ در لیست خرید تیم هایی چون یوونتوس و اینتر وجود دارد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۱۷۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان