//
کدخبر: ۲۸۹۳۱۵ //

رضایی: بازیکن پیکان درس خوبی به فوتبال ما داد

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن از بازیکن تیم پیکان که به داور اعلام کرد روی او خطایی صورت نگرفته است، تشکر کرد.

به گزارش فرتاک نیوز،

رحمان رضایی، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری بعد از تساوی تیمش برابر پیکان اظهار کرد: بازی پرتنشی بود و جو بازی کمی متشنج شده بود. تیم حریف در همه صحنه‌ها اعتراض می‌کرد. ما در نیمه اول روی یک صحنه غافلگیر شدیم و گل خوردیم ولی خوشبختانه سریع جبران کردیم.

امیدوارم شرایط‌مان را بهتر کنیم. بعد از رسیدن به گل تساوی امیدوار بودم گل برتری را هم بزنیم. در نیمه دوم به حریف مسلط‌تر شدیم. با تعویض‌هایی که کردیم سرعت بازی ما کمی بیشتر شد ولی حریف با نفرات زیادی دفاع کرد و زیر توپ زد. این کار باعث شد بازی را از ریتم بیندازند. ما در وسط زمین مسلط و خوب کار کردیم. حریف با ۶ نفر دفاع می‌کرد و کار ما برای گلزنی سخت شده بود. در چند صحبنه به محوطه جریمه حریف رسیدیم ولی متاسفانه به گل نرسیدیم. در مجموع بازی جاندار بود و دو تیم خوب می‌جنگیدند.

رضایی: بازیکن پیکان درس خوبی به فوتبال ما داد

او درباره داوری بازی هم، گفت:‌خیلی روی بحث داوری مانور نمی‌دهم و به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم. داور جسارت و شهامتش را داشت که نظرش را برگرداند. بازیکن حریف هم به داور اعتراف کرد که مدافع ما با او برخورد نکرده است. به این بازیکن تبریک می‌گویم و خیلی از او ممنونم که صداقت داشت. ما روی سه امتیاز بازی حساب کرده بودیم و امیدوارم در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

سه گل از چهار گلی که ذوب‌آهن در این فصل دریافت کرده از روی ارسال‌های بلند و ضربات سر بوده است. رضایی درباره این موضوع توضیح داد: ما روی این قضیه خیلی کار می‌کنیم. این برمی‌گردد به تمرکز بازیکنان. اشتباهات فردی در رخ دادن این صحنه‌ها تاثیر دارد. می‌دانستیم که تیم حریف به دنبال گرفتن خطا و ارسال‌های بلند از ضربات ایستگاهی و پرتاب‌های اوت است. روی این قضیه در تمرینات کار کرده بودیم. امیدوارم تمرکز بازیکنان ما بیشتر شود تا در بازی‌های بعدی این مشکل را نداشته باشیم.

رضایی ادامه داد: من به بازیکنان گفته بودم باز در زمین ماست و باید سیلی اول را بزنیم ولی متاسفانه گلی از روی غافلگیری خوردیم. البته سریع برگشتیم و خودمان را پیدا کردیم و بعد از سه دقیقه به گل رسیدیم. امیدوار بودم دوباره به گل برسیم ولی شرایط بازی طوری بود که توقف بازی در نیمه دوم زیاد شده بود. تیم حریف با این حربه توانست سرعت تیمی ما را بگیرد.

سرمربی ذوب‌آهن اضافه کرد:‌ ذوب‌آهن برای اصفهان و جوانان این استان است. سپاهان و ذوب‌آهن باید از طرف رسانه‌ها حمایت کامل شوند. مسئولان مربوطه و هیات فوتبال ومقامات اجرایی استان باید حمایت کنند.

رضایی در پاسخ به این پرسش که چه اتفاقی افتاد که داور در صحنه اعلام پنالتی، نظرش را برگرداند هم توضیح داد: داور چهارم به داور وسط اعلام کرد که اتفاقی رخ نداده است. بازیکن پیکان هم به داور اطلاع داد که رخوردی صورت نگرفت. روحیه جوانمردی و صداقت این بازیکن درس خوبی به فوتبال ما داد. امیدوارم فوتبال ما از این تنش دربیاید. همه باید کمک کنند تا لیگ بدون حاشیه داشته باشیم. بحث اصلی باید مسائل تاکتیکی باشد که متاسفانه از این قضیه غافل شده‌ایم. امیدوارم به این قضایا برگردیم و بتوانیم کیفیت لیگ را بالاتر ببریم.

سرمربی ذوب‌آهن در خصوص آمدن VAR به فوتبال ایران هم بیان کرد: VAR هزینه‌های میلیون دلاری دارد. من یک پیشنهاد دارم و شاید درست نباشد. خواهشم این است که بررسی شود. ما می‌توانیم دوربین‌های کنار زمین را بیشتر کنیم. دوربین‌هایی هم به پشت دروازه‌ها اضافه کنیم. این می‌تواند خیلی به ما کمک کند. وقتی داور اشتباه می‌کند می‌تواند از طریق این دوربین‌ها صحنه‌ها را دوباره ببیند. ما می‌توانیم روی این قضیه تجدید نظر کنیم تا این مشکل را حل کنیم و در سال‌های بعد جدی‌تر تصمیم بگیریم. بعید می‌دانم هیچ مسئولی مخالف این قضیه باشد.

رضایی درباره اینکه از داوران لیگ تست کرونا گرفته نمی‌شود هم گفت: داورها باید حتما تست بدهند. فاصله‌ای که بین بازیکنان و داور وجود دارد خیلی کم است. نه داور و نه بازیکنان ماسک ندارند و احتمال انتقال این بیماری بسیار بالاست. من این قضیه را نمی‌دانستم. داورها با هواپیما می‌آیند و هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. در درجه اول سلامتی خودشان و خانواده‌هایشان مهم است و بعد از آن هم سلامتی بازیکنان اهمیت دارد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۹۳۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان