//
کدخبر: ۲۸۸۹۵۶ //

محمدی: استعفاء تارتار را جدی نمی‌گیریم

مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: استعفای تارتار را جدی نمی‌گیرم، زیرا او هنوز سرمربی ما است و با باشگاه قرارداد دارد.

محمدی: استعفاء تارتار را جدی نمی‌گیریم
به گزارش فرتاک نیوز،

 اکبر محمدی، مدیرعامل باشگاه پیکان درباره کناره گیری تارتار از هدایت پیکان گفت: وقتی فهمیدیم تارتار چنین تصمیمی گرفته است، خودمان هم شوکه شدیم. امروز با حضور اعضای کمیته فنی و تارتار جلسه ای برگزار کردیم و تارتار مواردی را بیان کرد. با توجه به کیفیت بالای مربیگری تارتار، حس مسئولیت پذیری و انتظاراتی که از وی وجود دارد، او از این که پیکان در ۲ هفته گذشته به اندازه کافی پیشرفت نکرده است، ابراز نگرانی کرد.

محمدی در ادامه گفت: ما شرایط سختی داشتیم و تارتار از ۲۰ روز پیش هدایت پیکان را بر عهده گرفته است. در این مدت، ۴ بازی داشتیم که ۲ بازی رسمی بوده است و از آن ها یک پیروزی به دست آورده‌ایم. از عملکرد کادرفنی رضایت کامل دارم. ۲ بازی دوستانه را هم برده‌ایم و با توجه به این که بیش از ۷۰ درصد تیم قبل از حضور تارتار بسته شده است، او برای ایجاد هماهنگی در تیم نیاز به زمان بیشتری دارد.

مدیرعامل باشگاه پیکان با اشاره به استعفای تارتار از هدایت پیکان گفت: تصور من این است که با توجه به انتظارات بالای تارتار از خودش و بازیکنان، قصد داشت با استعفاء بازیکنان را متوجه مسئولیت سنگین خود کند. قطعا استعفای تارتار را جدی نمی دانیم؛ زیرا او با ما قرارداد دارد و استعفای کتبی هم نداده است.

او درباره امکان جذب بازیکنان جدید برای پیکان گفت: امکان جذب بازیکنان جدید وجود ندارد؛ اما بازیکنانی که تاکنون جذب شده اند، کیفیت فنی بالایی دارند. شاید بازیکنان در ۲ بازی گذشته انتظارات تارتار را برآورده نکرده باشند؛ اما من از عملکرد آن ها و مجموعه فنی تیم رضایت کامل دارم. هدف گذاری ما براساس نظر هیئت مدیره، کمیته فنی و مدیران ارشد کارخانه این است که در فصل جاری بالاترین کیفیت را داشته باشیم و نسبت به فصل گذشته که دغدغه سقوط داشتیم، پیشرفت کنیم. قطعا با حضور تارتار به اهدافی که داریم می رسیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۸۹۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان