//
کدخبر: ۲۸۸۷۱۲ //

گران‌ترین و ارزان‌ترین بازیکنان تیم‌ملی

تیم ملی نسبت به زمان حضور کی روش و ویلموتس از ارزش مالی کمتری برخوردار است؛ به طوری که در ارزش گذاری‌ها این تیم با سقوطی پنجاه درصدی مواجه شده است.

گران‌ترین و ارزان‌ترین بازیکنان تیم‌ملی

در پی تغییر و تحولات دراگان اسکوچیچ در تیم ملی و غیبت چندین بازیکن تاثیرگذار از جمله سردار آزمون، مهدی طارمی، علیرضا بیرانوند، علیرضا جهانبخش، رامین رضاییان، سامان قدوس و … در اردوی ایران، ارزش این تیم از دوران حضور مارک ویلموتس هم کمتر شد.

به گزارش فرتاک نیوز،طبق اعلام سایت ترانسفر مارکت و براساس آخرین فهرست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی، تیم اسکوچیچ از سوی ترانسفرمارکت ۲۵.۵ میلیون یورو ارزش‌گذاری شده است که به نسبت دوران ویلموتس و کی‌روش کاهش چشم‌گیری داشته است.

تیم ملی ایران در دوران سرمربیگری ویلموتس ارزشی در حدود ۴۵ میلیون یورو و در زمان مربیگری کی روش ۵۸.۱ میلیون یورو ارزش داشت که بیش از دو برابر ارزش کنونی تیم ملی ایران با دراگان اسکوچیچ است.

البته مشخص است که این کاهش ارزش‌گذاری تیم ملی از سوی ترانسفرمارکت، به علت حضور بازیکنان جوان و آینده‌دار و غیبت بازیکنان گران‌قیمت فوتبال ایران در تیم‌های زنیت، پورتو و برایتون است.

* گران‌ترین و ارزان‌ترین بازیکنان تیم‌ملی

در این ارزش‌گذاری، کاوه رضایی و علی قلی‌زاده، بازیکنان ملی‌پوش شارلوا با ۴ میلیون یورو در صدر جدول قرار دارند. میلاد محمدی با ۲.۸ میلیون یورو، مجید حسینی با ۱.۷ میلیون یورو و امیر عابدزاده با ۱.۳ میلیون یورو در رده سوم تا پنجم گران‌ترین بازیکنان تیم ملی قرار دارند.

در این فهرست عارف غلامی، اکبر ایمانی، مهدی قایدی، سعید عزت‌اللهی و مهدی شیری  پنج بازیکن انتهایی این فهرست هستند که به علت شرایط سنی و تیمی خود از ارزش کمتری برخوردار هستند.

988

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۸۷۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان