//
کدخبر: ۲۸۸۷۱۱ //

بارش برف و باران در جاده های ۱۰ استان کشور

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در جاده های ۱۰ استان کشور خبر داد.

 بارش برف و باران در جاده های ۱۰ استان کشور

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با خبرنگار، درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در سراسر کشور در حال حاضر شاهد بارش برف در برخی از محورهای استان آذربایجان شرقی هستیم. همچنین در برخی از محورهای استان های اردبیل، البرز، تهران و مازندران نیز بارش برف و باران گزارش شده است.

به گزارش فرتاک نیوز،به گفته وی در برخی از محورهای استان های قم، سمنان، گلستان، خراسان جنوبی و کرمان نیز بارش باران گزارش شده و از این رو لازم است که رانندگان حتما فاصله طولی مناسب و سرعت مطمئنه را در حین تردد رعایت کنند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال بارش برف و باران گزارش شده است، گفت: تردد در تمامی محورهای منتهی به شمال کشور به شکل روان در حال انجام است.

شیرانی درباره وضعیت ترافیکی در دیگر جاده‌های کشور نیز گفت: گزارش ها حاکی از آن است که مشکل ترافیکی خاصی در جاده های کشور وجود ندارد و تردد خودروها به شکل روان در حال انجام است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از انسداد محور فرعی رویان - وازک خبر داد و گفت: از ساعت ۸:۳۰ صبح امروز به دلیل ریزش کوه در محدوده گلندرود، این محور مسدود شده است.

وی درباره دیگر محورهای مسدود نیز گفت: محورهای شمشک - دیزین، اولنگ - شاهرود، سی سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان و سروآباد- پاوه نیز به دلیل شرایط فصلی و جوی تا اطلاع ثانوی مسدود است

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۸۷۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان