//
کدخبر: ۲۸۸۷۰۹ //

زلاتان مصدوم شد

ستاره سوئدی تیم فوتبال میلان در شبی که خوش درخشید و باعث پیروزی تیمش در یک بازی حساس شد، آسیب دید.

زلاتان مصدوم شد

زلاتان ابراهیموویچ با گلزنی در پیروزی 3 بر یک شب گذشته (یکشنبه) میلان در خانه ناپولی در هفته هشتم سری A به چهارمین بازی در تاریخ سری A تبدیل شد که در هر یک از 6 بازی نخست خود در این رقابت‌ها به صورت متوالی گلزنی کرده‌ است.

به گزارش فرتاک نیوز،ستاره 39 ساله سوئدی در نیمه اول با ضربه سر روی ارسال تئو هرناندس گل اول تیمش را زد تا به رکوردی دست پیدا کند که پیش از او گابریل باتیستوتا برای فیورنتینا در فصل 95-1994، کریستین ویری برای اینتر در فصل 03-2002 و کرشتوف پیونتک برای جنوا در فصل 19-2018 به ثبت رسانده بودند. او در دقیقه 54 دومین گل خود را هم برای روسونری به ثمر رساند.

این گل‌ها به ابراهیموویچ کمک کرد که به تنهایی صدرنشین جدول رده‌بندی برترین گلزنان سری A شود. پیش از این بازی او و کریستیانو رونالدو مهاجم یوونتوس هر دو با 8 گل به صورت مشترک صدرنشین بودند. ایبرا اما اکنون با 10 گل از رقیب پرتغالی‌اش جدا شده است.

زلاتان اما در دقیقه 79 همین بازی از ناحیه عضله پشت ران پای چپ دچار آسیب‌دیدگی و مجبور به ترک میدان شد که این اتفاق نگرانی میلانی‌ها را در پی داشت. با توجه به آسیب‌دیدگی، احتمال مصدومیت او از ناحیه عضله همسترینگ بسیار زیاد است. او در حالی دچار این مصدومیت شد که هیچ برخوردی با او صورت نگرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۸۷۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان