//
کدخبر: ۲۸۸۴۱۸ //
به دلیل عدم تمکین از دستور فکری؛

شیخ دیاباته موقتا از استقلال کنار گذاشته شد!

مهاجم استقلال به دلیل عدم تمکین از دستور سرمربی از حضور در تمرینات منع شد.

شیخ دیاباته موقتا از استقلال کنار گذاشته شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

 شیخ دیاباته، بهترین گلزن فصل گذشته استقلال در هفته دوم نیز همانند هفته اول از روی نیمکت کار را آغاز کرد. در حالی که قرار بود در دقیقه 87 دیاباته وارد زمین شود، به یک باره محمود فکری از تعویض او و بیرون آمدن ارسلان مطهری جلوگیری کرد.

این اتفاق گویا با عصبانیت شیخ دیاباته همراه شده و واکنش او را در پی داشته؛ موضوعی که به طور کلی به میدان رفتن مهاجم مالیایی را کنسل کرد.

از روز گذشته جر و بحث دیاباته و فکری در کنار زمین و در رختکن به صورت شایعه مطرح شد که زیر سایه حواشی دیگر قرار گرفت، اما امروز محمود فکری اجازه تمرین به دیاباته نداد تا مشخص شود قصد برخورد جدی با این مهاجم را دارد.

سایت باشگاه استقلال اعلام کرده: «با توجه به درخواست هواداران استقلال از سرمربی تیم در جهت مقابله با بازیکن سالاری و اینکه هیچ بازیکن و شخصی از هواداران و باشگاه استقلال بزرگتر نیستند، به دلیل عدم تمکین شیخ دیاباته از دستور محمود فکری در بازی با فولاد، این بازیکن از حضور در تمرین امروز (شنبه) آبی‌ها منع شد و در اختیار مدیران باشگاه استقلال قرار گرفت.»

یکی از دغدغه های اصلی هواداران استقلال و مسئولان باشگاه در فصل نقل و انتقالات ماندگار شدن دیاباته بوده، اما او به دلیل دیر اضافه شدن به تمرینات و مصدومیتی که برایش به وجود آمد، در دو بازی اخیر نتوانسته جایگاه ثابت خود را پس بگیرد.

حالا باید دید باشگاه استقلال چه تصمیمی را در قبال این مهاجم خارجی خواهد گرفت و آیا محمود فکری به راحتی برای بازگرداندن دیاباته به ترکیب راضی خواهد شد یا خیر.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۸۴۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان