//
کدخبر: ۲۸۵۹۱۰ //

غیبت احتمالی ستاره بزرگ استقلال در برابر مس رفسنجان

تیم استقلال در اولین بازی میهمان مس رفسنجان است؛ تیمی که با محمد ربیعی در این مسابقه اولین حضور و اولین بازی در لیگ برتر را تجربه خواهد کرد.

 غیبت احتمالی ستاره بزرگ استقلال در برابر مس رفسنجان
به گزارش فرتاک نیوز،

از نمایش استقلال در بازی با چوکای تالش کاملا پیدا بود محمود فکری – سرمربی تیم از سیستم 3.5.2 عبور کرده و در دیدار با مس رفسنجان تیمش را در زمین 4.4.2 آرایش خواهد کرد. با توجه به حضور دو مهاجم در ترکیب و داشتن مدافعان کناری سرعتی در ترکیب استقلال دغدغه ای از بابت حضور پرتعداد در حمله نخواهد داشت. اما برای این بازی احتمالا شیخ دیاباته روی نیمکت خواهد نشست به این خاطر که به تازگی به تمرینات تیم آبی ملحق شده است. دو گزینه محمود فکری برای حضور در ترکیب خط حمله امیر ارسلان مطهری و مهدی قایدی هستند. دو مهاجمی که در بازی های دوستانه در کنار هم به میدان رفتند و شرایط روحی و روانی و فنی خوبی دارند. در زمان استراماچونی زوج مهدی قایدی و شیخ دیاباته به زوج امیر ارسلان مطهری با یکی از این دو مهاجم ترجیح داده شد.

فصل گذشته شیخ دیاباته به عنوان آقای گلی بازی ها دست پیدا کرد و مهدی قایدی هم جدا از زدن گل های تاثیر گذار در لیگ برتر خود را به عنوان یکی از بهترین پاسورهای مسابقات معرفی کرد. البته ناگفته نماند امیر ارسلان مطهری هم هر گاه به میدان آمد یکی از بازیکنان تاثیر گذار استقلال بود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۵۹۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان