//
کدخبر: ۲۸۲۵۷۴ //

نظری: در زمان مدیریت سعادتمند به جای اینکه به بدهی‌های ما اضافه شد

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: بحث ما این نبوده که هیچ مبلغی برای رضایت نامه فکری به نساجی ندهیم بلکه درباره اینکه چه مبلغی پرداخت شود بحث کردیم.

نظری: در زمان مدیریت سعادتمند به جای اینکه به بدهی‌های ما اضافه شد

حجت نظری درباره انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی جدید استقلال اظهار داشت: کادر فنی ما از روز گذشته تمرین خود را با هدایت محمود فکری به شکل رسمی آغاز کرد. برای این اتفاق تلاش زیادی کردیم زیرا پس از جدایی احمد سعادتمند، کارها در هیأت مدیره استقلال تقسیم شد و هر یک از اعضا بخشی از کار را دست گرفته و  تا اینجا دنبال کردیم.

به گزارش فرتاک نیوز؛ وی افزود: درباره موضوع انتخاب سرمربی ساعت‌ها در هیأت مدیره بحث شد و شاخص‌هایی در نظر گرفتیم که بر اساس آنها به چند گزینه رسیدیم. پس از اینکه اعضای هیأت مدیره گزینه نهایی را تعیین تکلیف کردند، کار مذاکره به عهده من سپرده شد و  تمام تلاش خود را به کار گرفتم تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن منویات هیأتمدیره را پیش ببرم.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال تصریح کرد: خوشبختانه توانستیم ظرف مدت کوتاهی با محمود فکری کار را به سرانجام برسانیم اما قطعی شدن انتخاب سرمربی مقداری طول کشید زیرا جلب رضایت باشگاه نساجی تا حدی زمان برد. تأکید می‌کنم تمام مراحل گفت‌وگو و مذاکرات ما با اطلاع باشگاه نساجی انجام شد. از ابتدای فرآیند خود را موظف دانستیم اصول اخلاقی را رعایت کرده و کادر مدیریتی باشگاه نساجی را در جریان مذاکرات‌مان با فکری قرار بدهیم.

نظری درباره اعتراض باشگاه نساجی به پرداخت نکردن مبلغ رضایت‌نامه محمود فکری از سوی استقلال گفت:  شخصا با مالک، مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره نساجی مذاکراتی انجام دادم و اصلا بحث ما این نبود که قرار نیست مبلغی پرداخت نشود اما روی اینکه چه مبلغی پرداخت شود بحث داشتیم. اجازه بدهید وارد عدد و رقم نشوم زیرا امکان دارد طرف مقابل مناسب نداند درباره ارقام صحبت کنیم. اطمینان می‌دهم به هیچ وجه بحث ما با نساجی این نبوده هیچ رقمی پرداخت نمی‌کنیم. حتما ترجیح ما این بود در این وضعیت اقتصادی مبلغی پرداخت نکنیم اما با اطمینان می‌‌‌گویم مبلغی را به باشگاه نساجی پرداخت خواهیم کرد.

وی درباره نامه نماینده مازندران در مجلس شورای اسلامی به مسعود سلطانی‌فر درباره تبعات جدایی فکری از نساجی توضیح داد: حتما نظر نماینده مردم محترم است و وی بر اساس مصالح مربوط به حوزه انتخابی‌اش و استان مازندران حق دارد مطالبی را به شکل رسمی و غیررسمی مطرح کند اما طبق نظر باشگاه استقلال نقل و انتقال بازیکن، مربی و کادر فنی در فوتبال حرفه‌ای طبیعی است. به نماینده محترم مازندران و تمام افرادی که تلاش می‌کنند اتفاق‌های خوبی که محمود فکری در نساجی رقم زد تکرار کنند و آن را استمرار ببخشند حق می دهم اما واقعیت این است ما هم دوست داریم باشگاه استقلال بتواند به جایگاه واقعی و اصلی‌اش برگردد.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال اضافه کرد: با کادر فنی کاملا استقلالی، بازیکنان باکیفیت و اقدام‌هایی که در سطح مدیریتی انجام می‌شود ان‌شاءالله امسال بتوانیم استقلالی که هوادار انتظار دارد و درخششی که این تیم در سطح آسیا داشته و هیچ یک از تیم‌های ایرانی نتوانستند آن را تکرار کنند ادامه بدهیم. هوادار استقلال انتظار دارد تیم به جایگاهش اصلی‌اش برگردد و به همین دلیل حق را برای خودمان محفوظ می‌دانیم از مربی و کادر فنی و بازیکن حرفه‌ای استفاده کنیم و این موضوع در دنیای فوتبال طبیعی است.

وی درباره اینکه آیا پرویز مظلومی به عنوان سرپرست استقلال انتخاب شده توضیح داد: اجازه بدهید درباره این موضوع صحبت نکنم زیرا تا کنون در هیأت مدیره درباره انتخاب مظلومی تصمیم‌گیری نکردیم. باشگاه استقلال در حال حاضر مدیرعامل ندارد و مسؤولیت اول و آخر هر اتفاقی در باشگاه با هیأت مدیره است. تمام تصمیم‌ها در هیأت مدیره اتخاذ می‌شود و کادر اجرایی این باشگاه مجری این تصمیم‌ها است.

وی ادامه داد: هر یک از اعضای هیأت مدیره بخشی از کارها که شاید جنبه اجرایی هم داشته باشد بر عهده گرفته اند. به صورت مثال مهدی عبدیان از سوی اعضای هیأت مدیره مأمور مذاکره با بازیکنانی است که باید قراردادشان تمدید شود و یا طبق نظر محمود فکری باید برای استقلال جذب شوند. درباره سرپرست و دیگر عزیزانی که می‌توانند کنار تیم حضور داشته باشند با وجود صحبت‌هایی که انجام شده تصمیم‌گیری نکردیم و درصدد فراهم کردن مقدمات اجرایی کارها هستیم.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت اضافه شدن حنیف عمران‌زاده و سایر اعضای کادر فنی محمود فکری در تیم نساجی به استقلال گفت: محمود فکری برای تکمیل کادر فنی نفراتی را مدنظر داشته که امکان دارد بخشی از آنها در نساجی با وی همکاری کرده و تعدادی هم در این تیم سابقه فعالیت کنار فکری را نداشته باشند.مجموعه این افراد که در قرارداد به اسم آنها اشاره شده به عنوان کادر فنی استقلال فعالیت خواهند کرد.

نظری افزود: امکان دارد برخی افراد بخواهند با نظر فکری در باشگاه نساجی بمانند یا حتی به باشگاه دیگری منتقل شوند. باید بگویم آنچه  خیلی برای ما اهمیت دارد هماهنگی بین اعضای  کادر فنی است و این یک صدایی و یکدلی می‌تواند استقلال را به موفقیت برساند. آنچه برای ما مهم است فراهم کردن هر چیزی است که محمود فکری برای موفقیت به آن نیاز دارد. در این مسیر کوتاهی نخواهیم کرد. این همکاری و تعامل بین کادر فنی و مدیریت می‌تواند بهترین‌ها را برای استقلال رقم بزند.

وی درباره اعتراض برخی هواداران به انتخاب سعید عزیزیان که سابقه بازی و فعالیت در پرسپولیس را دارد به عنوان مربی دروازه‌بان استقلال توضیح داد: فقط سعید عزیزیان نیست که چنین شرایطی دارد و بازیکنان زیادی وجود دارند که بین این دو باشگاه رفت و آمد داشته و مقطعی در استقلال و پرسپولیس بودند. شاید برخی از آنها به عنوان عضو کادر فنی یا مربی دروازه‌بان‌ها در هر دو تیم فعالیت کرده باشند. اگر قرار است فردی طبق نظر محمود فکری که استقلالی‌بودنش جای شک وشبهه در ذهن هوادار ندارد به تیم کمک کند، همه باید از این تصمیم حمایت کنیم.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال ادامه داد: در نهایت اگر خود فکری به این نتیجه برسد که نیاز است در این حوزه جابجایی صورت بگیرد، از آن تصمیم هم حمایت خواهیم کرد اما اگر چنین نظری هم نداشته باشد، از همه هواداران خواهش می‌کنم به تصمیم و اعتقاد فکری اعتماد کنند.

نظری درباره اظهارات حسن روشن و نقل قول وی از مسعود سلطانی‌فر مبنی بر اینکه مدیرعامل خوب برای باشگاه استقلال پیدا نمی‌شود تصریح کرد: در جلسه پیشکسوتان با وزیر ورزش حضور نداشتم اما قطعا مدیرعامل خوب برای استقلال پیدا می‌شود. باید دید فردی که می‌خواهد مدیرعامل استقلال  شود در این وضعیت اقتصادی انتظارهای خاص و ویژه‌ای دارد یا خیر. با توجه به شرایط اقتصادی شاید خیلی‌ها ریسک مدیرعاملی استقلال و پرسپولیس را نپذیرند اما فکر می‌کنم در نهایت می توانیم به گزینه‌ای برسیم که به خوبی باشگاه استقلال را مدیریت کرده و انتظارات هواداران کادر فنی و بازیکنان را برآورده کند.

وی درباره اینکه برخلاف نقل قول‌های احمد سعادتمند مبنی بر 40 میلیارد درآمدزایی برای باشگاه استقلال شنیده می‌شود وی این پول را قرض کرده است توضیح داد: متأسفانه در زمان مدیریت سعادتمند در استقلال نتوانستیم گزارش مستندی در اختیار بگیریم اما پس از جدایی وی سرپرست باشگاه گزارش‌هایی را ارائه کرد که مؤید همین قرض گرفتن است. طبق گزارش‌های مددی و نوروزی به این نتیجه رسیدیم بسیاری از ارقامی که مطرح شده آورده نبوده و به بدهی‌های باشگاه اضافه کرده است. البته در این بین کمک‌های بلاعوضی هم صورت گرفته اما رقم آنها نسبت به رقم کلی خیلی ناچیز است و نمی‌توان به آن آورده گفت.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال افزود: پس اینکه احمد سعادتمند طبق نامه رسمی بحث فسخ قرارداد با کارگزار را مطرح کرد این شرکت توضیح داد می‌تواند با پس گرفتن مبلغی که به باشگاه کمک کرده قرارداد را فسخ کند. حتی آن عدد هم را باید به بدهی‌های باشگاه استقلال اضافه کرد.

نظری ادامه داد: بخشی از بدهی‌های باشگاه که تا کنون پرداخت شده از محل مطالبات بلوکه شده استقلال در AFC و فیفا بود و عملا به دلیل تحریم‌ها نمی‌توانستیم آنها را پرداخت کنیم بخش دیگر هم از طریق قرض‌الحسنه‌هایی بوده که اخذ شده و متأسفانه باید بگویم پیش از اینکه استقلال کمکی شده باشد به بدهی‌های ما اضافه شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۲۵۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان