//
کدخبر: ۲۶۹۷۳۱ //

ماجرای مطالبه هواداران پرسپولیس از عضو هیات مدیره استقلال چیست؟

هواداران پرسپولیس با ایجاد کمپین در سامانه فارس من خواستار عذر‌خواهی عضو هیات مدیره استقلال به خاطر زیر سوال بردن نتایج و قهرمانی ‌های این تیم شده اند.

 ماجرای مطالبه هواداران پرسپولیس از عضو هیات مدیره استقلال چیست؟
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت نظری عضو هیات مدیره استقلال چند روز پیش در اظهار نظری عجیب نسبت به برگزاری مسابقات لیگ برتر موضع‌گیری کرد. او در لابه‌لای صحبت‌های خود گفت: اگر اصراری هست که قهرمان این فصل حتما معلوم شود و جام به تیم مدنظر برخی افراد داده شود، می‌توانند از منیریه تهیه کنند و بیش از این با جان جوانان کشور بازی نکنند. من هم حاضرم هزینه‌اش را پرداخت کنم و خودم با اسنپ به آن باشگاه ارسال کنم. اما جدا از طنز تلخی که عرض کردم، اگر زودتر به موضوع ورود نشود، فاجعه به بار خواهد آمد. این روزها آمار ابتلای مردم به کرونا و آمار فوتی‌ها رو به افزایش است و جامعه ورزش نیز از این امر مستثنی نیست.

این اظهار نظر عضو هیات مدیره استقلال واکنش هواداران تیم فوتبال پرسپولیس را در پی داشته و آنها با ایجاد کمیپن در سامانه«فارس من» خواستار عذر‌خواهی حجت نظری از باشگاه و هواداران این تیم شده اند.پیگیری‌های هواداران پرسپولیس در این سامانه به شکلی است که در صورت جمع شدن 50 هزار در این سامانه، موضوع در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مطرح خواهد شد.

از سوی دیگر این اعتراضات واکنش مدیران و کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس را هم در پی داشته و همین موضوع باعث شده تا هواداران این تیم چنین کمپینی را تشکیل بدهند. رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس در واکنش به اظهارات نظری گفت: او به تازگی عضو هیات مدیره استقلال شده و بی تجربگی کرده است.

یحیی گل‌محمدی هم خواستار عذر‌خواهی نظری از هواداران پرسپولیس شده و افشین پیروانی در واکنشی تندتر از سایرین اعلام کرد که نظری مثل بچه‌های 15-16 ساله صحبت کرده است.

نکته دیگری که هواداران پرسپولیس خواستار رسیدگی به آن شده‌اند رسیدگی به وضعیت  ورزشگاه شهید کاظمی است. ظاهرا با توجه به شرایط موجود و مشکلات برای انتقال این مجموعه به باشگاه پرسپولیس قرار است یک مجموعه دیگر به جای ورزشگاه شهید کاظمی به پرسپولیس واگذار شود که این موضوع نیز در سامانه فارس من توسط هواداران پرسپولیس ثبت شده و آنها خواستار واگذاری این مجموعه در منطقه 18 به باشگاه محبوبشان هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۹۷۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان