//
کدخبر: ۲۸۰۲۶۲ //

پرسپولیس بدنبال صعود/ برای زنده‌ ماندن بِبَر!

«تیم پرسپولیس در یک دیدار فوق حساس فرداشب به مصاف تیم الشارجه امارت خواهد رفت»

پرسپولیس بدنبال صعود/ برای زنده‌ ماندن بِبَر!
به گزارش فرتاک نیوز،

بازی‌های هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب و فردا‌شب برگزار خواهد شد و در گروه‌ C این رقابت‌ها تیم پرسپولیس ایران مقابل تیم الشارجه امارات قرار خواهد گرفت.

پرسپولیسی‌ها که با ۲برد، ۲شکست و ‌یک تساوی با ۷ امتیاز در رده سوم گروه قرار دارد برای صعود راهی جز شکست رقیب اماراتی خود ندارند.

الشارجه که پدیده رقابت‌ها بوده در دیدار قبلی خود موفق شد با ۶ گل التعاون عربستان را شکست دهد و‌ در بازی قبل‌تر هم توانست ۴ بار دروازه الدحیل را باز کند و خود را به عنوان مدعی صعود از این گروه معرفی کند.

خط حمله خطرناک الشارجه آزمون بسیار خوبی برای خط دفاع پرسپولیس خواهد بود که در سه بازی اخیر فقط یک‌بار آن‌هم از روی نقطه پنالتی گل‌خورده است.

پرسپولیس برای پیروزی مقابل الشارجه و صعود باید ترس و احتیاط بیش از حدی که در بازی قبل مقابل الدحیل به نمایش گذاشت کنار بگذارد و به عنوان قهرمان چهار دوره اخیر فوتبال ایران پای در زمین بگذارد.

آنچه در ارنج سرخ‌پوشان بسیار بارز است حضور بازیکنان در پست‌های غیر تخصصی‌شان است.

گل‌محمدی باید علاوه بر چینشی منطقی،  در کناره‌ها توان هجومی تیم خود را افزایش دهد و بازیکنانی که در سه دیدار اخیر هیچ عملکردی مثبتی را نداشته‌‌اند از ترکیب کنار بگذارد.

پرسپولیس در سه بازی قبلی خود سراپا هجوم نبوده، اما در دیدار پنج‌شنبه‌شب که بازی مرگ و زندگی است باید پلن هجومی تیمش را به نمایش بگذارد.

الشارجه هرچقدر هم خط حمله پر خطری را در اختیار داشته باشد، در خط دفاعی ضعف‌های زیادی دارد که می‌توان از آن بهره کافی را برد.

ترکیب ابتدایی پرسپولیس نقش مهمی در نتیجه بازی فردا‌شب خواهد داشت و امیدواریم گل‌محمدی با احتیاط غیر لازم، اشتباهات خود در ارنج چینی را همچون بازی مقابل الدحیل در لیگ قهرمانان و استقلال در جام‌حذفی تکرار نکند.

پرسپولیس برای زنده ماندن به پیروزی نیاز دارد و حذف از رقابت‌های آسیایی می‌تواند این تیم را دچار بحرانی سخت کند.

دستیاران گل‌محمدی می‌توانند بر سرمربی و تفکراتش  تأثیرگذار باشند و تیمی منطقی و با روحیه پیروز شدن را روانه میدان کنند چیزی که اگر در بازی مقابل الدحیل وجود داشت قطعا نتیجه بازی متفاوت می‌شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۰۲۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان