//
کدخبر: ۲۸۰۱۵۹ //

کار سخت پرسپولیس مقابل تیم اماراتی

خط دفاعی پرسپولیس کار سختی برابر تیم الشارجه امارات دارد که بهترین عملکرد را در بین تمام تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا داشته است.

کار سخت پرسپولیس مقابل تیم اماراتی

پرسپولیس در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باید پنج شنبه به مصاف الشارجه امارات برود. الشارجه تا قبل از آغاز دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا کمترین شانس را برای صعود از گروه خود داشت اما نتایج خیره کننده این تیم در دو بازی اخیر باعث شده است تا شانس بالایی برای صعود داشته باشد.

تیم اماراتی در دو بازی اخیر خود برابر الدحیل و التعاون موفق به زدن 10 گل شده است. این تیم توانست 4 گل به الدحیل پرستاره بزند و التعاون را هم 6 تایی کند.

الشارجه بهترین خط حمله را در بین تمام تیم های حاضر در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا در غرب آسیا دارد.

به گزارش فرتاک نیوز،این تیم موفق شده است که در 5 بازی خود 13 گل به ثمر برساند. سوارز مهاجم خطرناک الشارجه سریع‌ترین هت تریک را به نام خود به ثبت رساند و موفق شد که تنها در 12 دقیقه 3 گل برابر التعاون به ثمر برساند.

نکته جالب اینکه هر سه تیم الدحیل، پرسپولیس و التعاون 14 گل در فصل جاری لیگ قهرمانان به ثمر رسانده‌اند، این درحالی است که الشارجه خود به تنهایی 13 گل زده و این نشان می دهد که چه خط حمله خطرناکی دارد.

خط حمله زهر دار التعاون باعث شده است تا پرسپولیس کار بسیار سختی برابر این تیم داشته باشد. نماینده ایران اگر می خواهد که به دور بعد راه پیدا کند باید این تیم خطرناک اماراتی را شکست دهد.

عبدالعزیر العنبر سرمربی الشارجه قبل از این بازی گفت: آماده شدن برای بازی برابر پرسپولیس سخت است چرا که باید بازیکنان را از غرور پیروزی 6 بر صفر برابر التعاون خارج کرد و آنها را آماده این دیدار کرد. بازی التعاون تنها 3 امتیاز داشت و تمام شد و اکنون باید خود را آماده دیدار سخت برابر پرسپولیس کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۰۱۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان