//
کدخبر: ۲۷۹۶۱۵ //
پنالتی مطمئن و نمایش تماشایی؛

بشار، دوباره منجی پرسپولیس در آسیا (عکس)

گل بشار رسن از روی نقطه پنالتی پرسپولیس را در آستانه دومین پیروزی متوالی قرار داده است.

01528406

به گزارش فرتاک نیوز؛  بشار رسن که در نیمه اول عملکرد خوبی داشت و در نمایش تیم پرسپولیس تاثیر مثبت داشت، در ابتدای نیمه دوم نیز موفق به گلزنی شد. در دقیقه 46 سانتر از سمت چپ برای عیسی آل کثیر با ناکامی این بازیکن در زدن ضربه آخر همراه شد اما لحظه ای بعد مدافع التعاون پای آل کثیر را زد تا داور عراقی نقطه پنالتی را نشان دهد.

در شرایطی که علی علیپور و مهدی ترابی دیگر در جمع پرسپولیس حضور ندارند، بشار رسن پشت توپ ایستاد تا برای گلزنی مقابل کاسیو اقدام کند. بشار در این صحنه به زیبایی دروازه بان برزیلی را فریب داد و با زدن توپ به سمت راست، دروازه التعاون را گشود تا پرسپولیس از این تیم نیز پیش بیفتد.

رسن که در بازی دربی گل زده بود و البته با تعویض در دقیقه 117 از ضربات پنالتی بازمانده بود، این بار به شکلی مطمئن موفق به گلزنی شد تا خود را به عنوان پنالتی زن نخست پرسپولیسی ها مطرح کند.

این در حالی است که بشار پیش تر در دو بازی رفت و برگشت برابر الاهلی عربستان با پاس گل و گرفتن پنالتی، نقش منجی را برای تیم برانکو ایوانکوویچ ایفا کرده بود و حالا با گل خود، پرسپولیس را در آستانه صدرنشینی قرار داده است. فارغ از گل نیز او نمایش درخشانی را ارائه کرده و لحظاتی پیش هم فرصت زدن گل دوم خود را پس از دریبل تماشایی مدافع حریف را به وجود آورد که کاسیو و تیر دروازه مانع از گل دوم شدند.

با این عملکرد دیدنی بشار رسن توانایی خود را به نمایش گذاشته و حالا بیش از پیش ارزش تمدید قرارداد با او مشخص می‌شود؛ هرچند که با این قرارداد سرخ ها هر لحظه نگران جدایی او خواهند بود یا در تابستان بعدی دوباره همین ماجراهای تمدید را خواهند داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۹۶۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان