//
کدخبر: ۲۷۸۸۷۵ //

بشار دیگر طلبی از پرسپولیس ندارد

بشار رسن که به تازگی قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کرد، پیش از ادامه قراردادش، تمام مطالبات پیشین خود را از سرخ‌پوشان تهران دریافت کرده بود.

بشار دیگر طلبی از پرسپولیس ندارد

باشگاه پرسپولیس بیشتر از ۲۰۰ هزار دلار به برانکو ایوانکویچ، سرمربی پیشین خود بدهکار است و با توجه به پرداخت نکردن طلب این سرمربی کروات، فردا (شنبه) پنجره نقل و انتقالاتی این تیم بسته می‌شود. سرخ‌پوشان با توجه به اینکه می‌دانستند تا موعد مقرر نمی‌توانند طلب برانکو را پرداخت کنند، ترجیح دادند تا منابع مالی خود را صرف تمدید قرارداد بشار رسن، ستاره این تیم و همچنین جذب هفت بازیکن کنند.

به گزارش فرتاک نیوز،این در حالی است که همزمان مدیران باشگاه پرسپولیس با برانکو در ارتباط هستند و از او خواسته‌اند تا دو هفته دیگر برای دریافت مطالبات خود به این باشگاه فرصت دهد. به نظر می‌رسد همزمان با اقدامات باشگاه، عد‌ه‌ای در تلاش هستند تا با تحریک وکیل برانکو، او را از مصالحه با باشگاه پرسپولیس منصرف کنند.

در این شرایط با توجه به اینکه پرسپولیس قرارداد بشار را تمدید کرده و عمده خریدهای خود را هم انجام داده، حتی اگر پنجره نقل‌وانتقالاتی هم بسته شود، باز پرسپولیس ضربه بزرگی نخواهد خورد. به نظر می‌رسد برانکو با بسته شدن پنجره پرسپولیس سودی نخواهد کرد و شاید مصالحه با این باشگاه، برای هر دو طرف بازی برد - برد باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۸۸۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان