//
کدخبر: ۲۷۸۶۹۲ //

شریفی: دنبال این بودم که در تیمی باشم که مسئولیت داشته باشم

مهدی شریفی مهاجم تیم فوتبال پیکان علت انتخاب این تیم برای فصل آینده را آرامش و داشتن مسئولیت دانست که باعث می‌شود تلاش مضاعفی داشته باشد.

شریفی: دنبال این بودم که در تیمی باشم که مسئولیت داشته باشم

مهدی شریفی درباره پیوستن به تیم پیکان اظهار داشت: اولویتم این بود که در تهران بازی کنم و پیش خانواده‌ام باشم. در تهران هم چهار تیم پرسپولیس، استقلال، پیکان و سایپا بودند. در پرسپولیس که بازی کرده بودم و به همین دلیل، دو تیم پیکان و سایپا می‌توانستند انتخاب من باشند که خوشبختانه آقای ویسی به من لطف داشت و پس از صحبتی که با او و مدیریت باشگاه داشتم، پیکان را انتخاب کردم.

به گزارش فرتاک نیوز؛ مهاجم جدید تیم فوتبال سایپا افزود: مدیریت جدید در باشگاه پیکان وجود دارد که پس از صحبت‌هایی که با آنها داشتم، خوشبختانه خواسته‌هایی که داشتیم انجام شد و قرارداد یک ساله‌ای با پیکان امضا کردم.

وی درباره اینکه در ایران سابقه بازی در سه تیم سپاهان، تراکتور و پرسپولیس را دارد و حالا راهی تیمی شده است که هوادار ندارد و آیا این مسئله می‌تواند روی بازی او تأثیرگذار باشد، گفت: من در تیم‌های پرهوادار بودم و در تیم سومقاییت آذربایجان هم که هواداران کمی داشت، بازی کردم. این مسئله شاید خیلی روی بازی من اثرگذار نباشد و بیشتر دوست داشتم در آرامش باشم و فشار روحی کمتری را تحمل کنم. گاهی وقت‌ها شما می‌خواهید جایی بازی کنید که در دید نباشد و این مسئله شاید به آرامش روحی بیشتر کمک کند تا آن فکرها و ایده‌های گذشته برگردد. خوشبختانه تفکرات آقای ویسی هم خوب بود و وقتی با مدیریت باشگاه صحبت کردم و امکانات خوب پیکان را دیدم، پیش خودم فکر کردم و پیکان را انتخاب مناسبی دیدم.

شریفی در خصوص پیوستن به تیمی که فصل گذشته در آستانه سقوط به لیگ دسته اول بود و اینکه آیا قرار است در فصل جدید هم این استرس در تیم حاکم باشد، خاطرنشان کرد: اتفاقاً وقتی با باشگاه مذاکره می‌کردم، این مسئله خیلی برایم اهمیت داشت که شرایط چگونه خواهد بود. پیشنهادهای دیگری هم از ایران داشتم و با چند باشگاه هم مذاکره کردم. حتی می‌توانستم در لیگ آذربایجان به کارم ادامه بدهم و با این نوسان قیمت ارز، پول بیشتری بگیرم، اما بیشتر دنبال آرامش بودم. شاید خیلی تیم‌ها از نظر مالی پیشنهاد بهتری ارائه دادند و جایگاه‌شان در جدول فصل گذشته بهتر هم بود، اما شرایط پیکان، امکاناتش و تفکرات خودم، باعث شد این تیم را انتخاب کنم. دیگر زمان آن نیست که بخواهم دنبال انتخاب‌های پر سر و صدا باشم.

وی اظهار داشت: اکنون می‌بینید که مُد شده است بازیکنان به جایی می‌روند که اسم و رسم‌دار باشد یا سر و صدا کنند، اما برای من این مهم بود که کادرفنی و مدیریت باشگاه به من ایمان داشته باشد. از طرفی دنبال این بودم که در تیمی باشم که مسئولیت داشته باشم و این بار مسئولیت باعث شود که مجبور به تلاش مضاعف شوم تا دوباره همان مهدی شریفی گذشته باشم. می‌خواهم آن 6 ماه حضورم در پرسپولیس که به خاطر بسته بودن پنجره نقل و انتقالات باعث شد بیرون بمانم، از خاطره‌ها فراموش شود و دوباره بتوانم خودم را ثابت کنم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۸۶۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان