//
کدخبر: ۲۷۸۱۷۸ //
اسطوره قرمزها:

لیورپول هرچه زودتر تکلیف واینالدوم را روشن کند

آینده جورجینیو واینالدوم در لیورپول مبهم به نظر می رسد و احتمال جدایی او را بالا می دانند.

لیورپول هرچه زودتر تکلیف واینالدوم را روشن کند
به گزارش فرتاک نیوز،

از زمان انتخاب رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید بارسلونا شایعات زیادی در رابطه با حضور جورجینیو واینالدوم در این تیم به گوش رسیده است. چند روز پیش بود که گل اعلام کرد بارسا قصد دارد هر طور که شده تا پایان ماه اکتبر کار انتقال واینالدوم را نهایی کند.

ستاره هلندی درخواست فوری کومان از سران بارسا بوده و چون قراردادش تنها یک سال دیگر به اتمام می رسد و تمایلی هم برای تمدید ندارد، احتمال جدایی اش بالا پیش بینی می شود.

لیورپول در صورت انتقال واینالدوم قصد جذب تیاگو از بایرن را دارد.

جان آلدریج ستاره سال های نه چندان دور لیورپول معتقد است قضیه واینالدوم باید هرچه سریع تر حل و فصل شود. او به ساندی ورلد گفت:« به ندرت می بینید که واینالدوم توپی را از دست بدهد اما در نیمه اول بازی سوپرکاپ برابر آرسنال او دو بار این کار را انجام داد و گمان می کنم به این خاطر بود که از لحاظ ذهنی در شرایط مطلوبی نیست. شایعات زیادی در مورد انتقال واینالدوم به بارسا شنیده می شود و همه اینها روی او تاثیر منفی گذاشته اند.»

آلدریج ادامه داد:« لیورپول هرچه زودتر باید تکلیف واینالدوم را روشن کند. معتقدم وقتی بازیکنی در مورد آینده اش در یک باشگاه اطمینان ندارد، روی کیفیت بازی هایش هم تاثیرگذار خواهد بود. لیورپول نباید اجازه دهد وایندلدوم برایش تبدیل به یک معضل شود. کلوپ قطعا دوست دارد هرچه زودتر و تا قبل از 5 اکتبر(پایان نقل و انتقالات) این مساله حل و فصل شود. باید مشخص شود که او بالاخره می ماند یا می رود.»

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۸۱۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان