//
کدخبر: ۲۷۷۰۰۸ //
رفتن او به منچسترسیتی کار ما را سخت می‌کند

یورگن کلوپ نظرش را در مورد پیوستن مسی به این تیم اعلام کرد

سرمربی تیم فوتبال لیورپول برای اضافه شدن ستاره آرژانتینی بارسلونا به شاگردانش یک درصد هم شانس قائل نیست.

یورگن کلوپ نظرش را در مورد پیوستن مسی به این تیم اعلام کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول می‌گوید امکان ندارد که لیونل مسی پس از ترک بارسلونا سر از آنفیلد درآورد.

پس از درخواست رسمی مسی برای جدایی از بارسلونا، از تیم‌های منچسترسیتی، پاری‌سن‌ژرمن، اینتر و حتی (طبق ادعای جدید نشریه اکیپ فرانسه) باشگاه یوونتوس به عنوان مقاصد احتمالی مسی برای فصل آینده یاد شده است و به نظر می‌رسد که این بازیکن 33 ساله قصد دارد برای اولین بار در دوران بازی‌اش خود را برای بازی در لیگی غیر از لالیگا به چالش بکشد. سرمربی آلمانی لیورپول اما می‌گوید آنفیلد جایی نخواهد بود که بتوان مسی را در آنجا پیدا کرد.

کلوپ در نشست خبری پیش از مصاف تیمش مقابل آرسنال در جام خیریه (سوپرجام) فوتبال انگلیس، به خبرنگاری که از او پرسید آیا به خرید مسی علاقه دارد گفت: علاقه؟ بله، چه کسی است که نخواهد مسی را در تیمش داشته باشد؟! اما امکان ندارد که او به تیم ما بیاید. آمار و ارقامی که برای او ذکر می‌شود مطلقاً متناسب با باشگاه ما نیست پس ما هم نمی‌خواهیم حتی به داشتن او فکر کنیم. همه چیز خیلی روشن است و محال است که او در لیورپول بازی کند. اما باید حقیقت را گفت و آن هم این است که مسی بازیکن خوبی است.

    بیشتر بخوانید

        بسته پیشنهادی منچسترسیتی به بارسلونا برای جذب مسی

کلوپ در پاسخ به این سؤال که اگر شایعه پیوستن مسی به منچسترسیتی درست از آب درآید او چه واکنشی برای تقویت تیمش نشان خواهد داد و این اتفاق چه معنا و مفهومی برای شانس لیورپول در دفاع از عنوان قهرمانی‌اش در لیگ برتر انگلیس خواهد داشت، عنوان کرد: پیوستن مسی به منچسترسیتی مسلماً به این تیم کمک و شکست دادن آنها را حتی سخت‌تر از قبل خواهد کرد. شکست دادن سیتی با همین تیم فعلی‌اش هم سخت است چه برسد به زمانی که مسی را به خدمت بگیرد. البته پیوستن مسی به منچسترسیتی قطعاً به سود لیگ برتر انگلیس خواهد بود. ورود بهترین بازیکن دنیا مسلماً به ارتقای سطح لیگ کمک می‌کند. البته من نمی‌دانم که آیا لیگ برتر اصلاً نیازی به ارتقای سطحش داشته باشد اما به هر حال ورود مسی جذابیت لیگ را بیشتر می‌کند.

 

سرمربی آلمانی لیورپول افزود: برای خود من هم دیدن مسی در لیگ برتر جذاب خواهد بود چون او هرگز در لیگی جز لالیگا بازی نکرده است. فوتبال انگلیس متفاوت از اسپانیا است. به همین دلیل دوست دارم ببینم که مسی در اینجا چه کار می‌کند هرچند مطمئن نیستم که او بخواهد به لیگ برتر بیاید.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۷۰۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان