//
کدخبر: ۲۷۴۰۱۱ //
نقش مهم داوران در هفته های پایانی لیگ سه؛

امید ، زحمات و هزینه هایی که با یک سوت و پرچم زیر سوال میرود!

داوران و نقش مهم آنها در هفته های پایانی لیگ دسته سوم

امید ، زحمات و هزینه هایی که با یک سوت و پرچم زیر سوال میرود!

به گزارش فرتاک ورزشی لیگ دسته سوم به هفته های پایانی خودش نزدیک میشود و تیم های زیادی برای صعود و بقاء در لیگ باهم رقابت میکنند اما در این رقابت های سراسر هیجان ، داوران نقش مهمی را ایفا میکنند و قطعا نقش به سزایی را در رقم خوردن برخی نتایج دارند که میتواند حکم صعود و یا سقوط تیمی را امضا کند!

با توجه به اینکه مسابقات لیگ دسته سوم تا حدودی از دیده رسانه ها محدود تر هستند این اشتباهات گاها بیشتر میشود و داوران نقش مهمی را در ثبت برخی نتایج ایفا میکنند که گاهی تصمیم های درست و قابل تقدیر و همچنین بالعکس تصمیم های عجیب و قابل توبیخ از دیده عموم و اهالی فوتبال بسته میماند.

اینکه قضاوت داوران و اشتباهات آنها قطعا از روی عمد نبوده اما با مشاهده برخی اشتباهاتی که با چشمان غیر مسلح نیز قابل مشاهده میباشد ذهن ها را نیز درگیر میکند که گاهی اوقات این اشتباهات و نادیده گرفتن ها از روی عمد میباشد!!

یکی از تاثیرگذارترین اشتباهات فصل در لیگ دسته سوم در دیدار شهرداری نوشهر و ویستاتوربین تهران رخ داد جایی که مجتبی رحیمی ، حسن یوسفی صفت ،  یاسر عباسی و مهدی راحل و همچنین سعید بخشی زاده به عنوان ناظر تیم داوری این مسابقات را تشکیل میدادند، باعث شد با تصمیم عجیب کمک داور مسابقه ، توسط داور وسط به سود تیم نوشهری پنالتی اعلام شود و آه از نهاد همگان در ورزشگاه شهدای نوشهر بلند شود! تصمیمی که بعد از انتشار فیلم بازی هیچکسی متوجه دلیل اعلام پنالتی توسط کمک داور مسابقه نشد.

حال سوال اینجاست که این اشتباه تاثیرگذار برای تیمی که در کورس صعود و رسیدن به صدر جدول میباشد چقدر میتواند گران تمام شود؟! یا چه کسی پاسخگوی اشک بازیکن جوانی میشود که خود را مقصر یک تصمیم اشتباه میداند؟ آیا کمیته داوران برای جلوگیری از ادامه اینگونه اشتباهات جبران ناپذیر و نپذیرفتنی خیلی زود به این پرونده ورود میکند؟

امیدواریم باتوجه به پیشرفت چشم گیر لیگ دسته سوم با نظارت و برگزاری بی نقص امیرحسین فراهانی مسئول این مسابقات ، داوری های این بازی ها نیز با نظارت دقیق تر کمیته داوران به مانند کمیته مسابقات بی نقص و بهتر شود

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۴۰۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان