//
کدخبر: ۲۲۴۶۲۸ //

سرمربی شاهین بوشهر: با جان و دل برای تیم‌ شهرمان تلاش می‌کنیم

سرمربی موقت شاهین شهرداری بوشهر می‌گوید دیدار تیمش با گل‌گهر ۶ امتیاز دارد.

 سرمربی شاهین بوشهر: با جان و دل برای تیم‌ شهرمان تلاش می‌کنیم

 مهرداد کریمیان، سرمربی موقت تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر بعد از ظهر پنج‌شنبه در نشست خبری پیش از بازی با گل‌گهر سیرجان بیان کرد: به آقای جلالی عزیز تبریک می‌گویم. امیدوارم در شهر بوشهر اقامت خوبی داشته باشند. بازی سخت و شش امتیازی‌ای برابر گل‌گهر داریم. تیم ما برای بیرون رفتن از این شرایطی که دارد قطعا به سه امتیاز این مسابقه نیاز دارد. فکر می‌کنم با صحبت‌هایی که کردیم و تمریناتی که انجام دادیم امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم که با سه امتیاز همراه باشد و وضعیت‌مان کمی در جدول را مناسب کنیم. حضور هواداران را هم در این بازی می‌خواهیم. در چند روز گذشته از ما حمایت کردند و من دوست دارم که به ورزشگاه بیایند و تیم‌شان را تشویق کنند.

او ادامه داد: تماشاگران سه امتیاز را می‌خواهند و این حق‌شان است. فکر می‌کنم که حق ما این است که در این بازی حداکثر امتیاز را بگیریم. ما تمرینات خیلی خوبی داشتیم و تیم شرایط خیلی خوبی دارد. ما تا آن‌جایی که توان داریم تمرینات را انجام می‌دهیم. قطعا به زمین می‌رویم که سه امتیاز را بگیریم. امیدوارم به لطف خدا سه امتیاز بازی را بگیریم.

کریمیان در پاسخ به این پرسش که آیا برای مشکل تیمش در دفاع چپ راه چاره‌ای پیدا کرده است یا خیر؟ گفت: می‌گویند گل بود و به سبزه نیز آراسته شد. شیرزادی یک مصدومیت جزئی داشت. او دفاع چپ ما است و بعضی وقت‌ها هم از صفرزاده استفاده می‌کردیم. متاسفانه او را یک هفته است نداریم و با مصدومیت شیرزادی باید به بازیکنان امید مثل ابراهیمی که روحیه بازی کردن هم دارد اعتماد کنیم. فکر نمی‌کنم تاثیری در کار ما داشته باشد چون روش ما مشخص است و هر کس که در پازل تاکتیکی ما قرار بگیرد می‌داند باید چه کار کند. ما از ابراهیمی استفاده می‌کنم. او جوان و اهل همین‌جاست. امیدوارم که بازی خوبی انجام دهد که هم رای خودش و هم تیم شهر مفید باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می‌کرد که در این چالش سخت قرار بگیرد؟ بیان کرد: واقعا انتظار نداشتم به این چالش کشیده بشویم ولی با جان و دل برای تیم‌ شهرمان تلاش می‌کنیم. حالا اسم و عنوان من هر چه می‌خواهد باشد. مربی یا سرباز فرقی نمی‌کند من خودم را مدیون این باشگاه می‌دانم. هر چیزی که دراین فوتبال دارم از این باشگاه بوده است. امیدوارم بتوانم نتیجه‌ای حاصل شود و مردم خوشحال شوند. دوست ندارم خاطره بد از ما باقی بماند. امیدوارم هر اتفاق خوبی قرار است بیفتد هرچه سریع‌تر بیفتد. من دوست ندارم طوری بشود که نه من دل و دماغ آمدن به نشست خبری را داشته باشم و نه بعضی از دوستان. فکر می‌کنم دوستان رسانه‌ای هم دل و دماغ سوال پرسیدن را ندارند و این خوب نیست. بعد از مدت‌ها تیم شهر ما به سطح اول کشور آمده و بهتر است همه کنار هم باشند و به چالش بکشند و پویا باشند. این پویایی الان کم شده و این بد است. امیدوارم هرچه زودتر درست شود. قطعا با یک نتیجه خوب این مسائل حل می‌شود. من معتقدم دوستان رسانه‌ای واقعا می‌توانند تاثیرگذار باشند. امیدوارم روزهای خوبی داشته باشیم. باید دست به کار شویم تا دیر نشده است. بازی فردا می‌تواند سرآغاز خوبی برای این داستان باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۴۶۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان